اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سعودی‌ها برای کشتن بشار اسد دست ‌به دامان خواب و خرافات شدند

در ادامه حملات رسانه‌ای به سوریه، یک شیخ سعودی که مفسر خواب و رؤیا معرفی شد، اعلام کرد بر اساس رؤیای زنی عربستانی، بشار اسد بزودی درخواهد گذشت.

سعودی‌ها برای کشتن بشار اسد دست ‌به دامان خواب و خرافات شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، "ولید الصالح" شیخ وهابی و مفسر خواب و رؤیا در عربستان سعودی در ادامه حملات رسانه‌ای به سوریه و شخص بشار اسد رئیس جمهوری این کشور مدعی شد که زنی خواب دیده است که اسد تا پیش از عید قربان درخواهد گذشت.

به گزارش پایگاه "عناوین" عربستان سعودی، ولید الصالح که در سمینار شیخ عبدالله بن عقیل در محله "الهدا" در ریاض پایتخت عربستان سعودی سخنرانی می‌کرد، اعلام کرد که زنی این خواب را دیده و می‌گوید که نشانه صحت این خواب این است که در سه سوره قرآن کریم سه تار مو یافته است.

این شیخ سعودی در حالی در ادامه هجمه رسانه‌ای به سوریه دست به دامان خرافات شده است که دو روز پیش ناصر العمر از مفتی‌های سعودی برای تحریک مخالفان به براندازی نظام سوریه فتوایی عجیب صادر کرد.

العمر در برنامه‌ای در شبکه "وصال" مدعی شد که جنگجویان شورشی در سوریه مجازند برای رفع نیازهای جنسی خود، با خواهر خود نیز ارتباط برقرار کنند.

این فتوا در ادامه "فتاوای جهاد نکاح" در سوریه صادر شد.

یک سایت خبری مصری نیز با اشاره به خواب مذکور درباره رئیس جمهوری سوریه، اعلام کرد گاهی شیوخ عربستانی مطالبی ذکر می‌کنند که نه با عقل منطبق است نه با منطق و از چند حالت خارج نیست، یا نتیجه مصرف مواد مخدر است یا برای جلب شهرت.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول