اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

امسال اعتبارات شهرستان اهواز 120 میلیارد تومان است

فرماندار اهواز گفت: امسال با جدا شدن کارون و حمیدیه از شهرستان اهواز، ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان در نظر گرفته شد.

امسال اعتبارات شهرستان اهواز 120 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در جلسه کمیته برنامه ریزی اهواز که ظهر امروز در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم تلاش‌های بسیاری برای توسعه شهری و روستایی شهرستان اهواز انجام داده است البته این اقدامات کافی نیست و باید به توسعه همه جانبه پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: احداث 9 پروژه روی رودخانه کارون در دستور کار قرار داشت که همه پل‌ها ساخته شد و احداث پل نهم با پنج میلیارد اعتبار نیز در حال انجام است و در تلاش هستیم یکی از مسیرهای آن در سال جاری بازگشایی شود.

فرماندار اهواز به اقداماتی که در بخش مصلی، مساجد و حوزه علمیه انجام شده است اشاره کرد و گفت: مصلی مهدیه امام خمینی اهواز در حال تکمیل است و 17 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی از بهسازی 120 روستا در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: عملیات ساخت 13 مجتمع آب روستایی در دست انجام است و همچنین 650 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

فدعمی با اشاره به اینکه در عین حال که توسعه شهر باید همه‌جانبه و متوازن باشد؛ ولی در کنار توسعه شهر، نباید از توسعه روستا‌ها غافل شد اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سطح روستاهای این شهرستان انجام شده است حذف 140 هزار انشعاب غیرمجاز برق بود.

وی خاطر نشان کرد: 40 درصد شاغلان شهرستان اهواز در طرح‌های عمرانی و 37 درصد در بخش کشاورزی ومابقی در بخش خدمات به ثبت رسیده است.

فرماندار اهواز در این خصوص افزود: البته این آمار مربوط به زمانی است شهرستان‌های کارون و حمیدیه از اهواز جدا نشده بودند و سهم زیادی از بخش کشاورزی این شهرستان را به خود اختصاص داده بودند.

وی با بیان اینکه اعتبار سال 91 شهرستان اهواز تنها 30 درصد اعتبارات گذشته بود اظهار کرد: اعتبارات سال گذشته شهرستان اهواز با احتساب حمیدیه و کارون در حدود 126 میلیارد بود و تخصیص اعتبارات بسیار پایین بود.

فدعمی ادامه داد: امسال با جدا شدن کارون و حمیدیه از شهرستان اهواز، 120 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اهواز در نظر گرفته شد و همچنین به صورت ویژه 20 میلیارد تومان برای شهرستان کارون و 12 میلیارد تومان برای شهرستان حمیدیه اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با درخواست‌های متعددی از طرف مدیران برای تغییرات در پروژه‌ها مواجه شدیم عنوان کرد: امسال، مدیران تنها یک بار می‌توانند در بهمن ماه تغییر در پروژه‌ها، اضافه کردن و کاستن بودجه را درخواست کنند.

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول