اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مأموران پلیس

3 تن آهن‏آلات مسروقه در راه‏آهن شمال‏شرق کشور کشف شد

رئیس پلیس راه آهن شمال‏شرق کشور از دستگیری دو سارق سابقه‏دار و کشف سه تن آهن‏آلات ریلی مسروقه خبر داد.

3 تن آهن‏آلات مسروقه در راه‏آهن شمال‏شرق کشور کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا مالکی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع سرقت آهن‏آلات ریلی در ایستگاه لاهورد شهرستان آرادان، مأموران پلیس راه آهن با تشکیل تیم ویژه‏ای رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده مأموران پلیس راه آهن و شناسایی و کنترل چند مظنون سابقه‏دار اظهار داشت: بامداد روز گذشته، یک دستگاه نیسان وانت آبی رنگ که با چراغ‏های خاموش قصد عبور از حاشیه ریل داشت، ظن مأموران را برانگیخت.

رئیس پلیس راه آهن شمال‏شرق کشور افزود: مأموران به خودروی مورد نظر دستور ایست دادند که راننده بی‏توجه به آن از صحنه متواری شد که اقدام به‏هنگام مأموران پلیس، مجال فرار را به آنها نداد و خودرو متوقف شد.

مالکی با اشاره به همکاری مأموران ایستگاه یاتری در این عملیات تصریح کرد: پس از بررسی خودرو، سه تن آهن‏آلات سرقتی کشف و پرونده به همراه دو نفر سارق سابقه‏دار، تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس راه آهن شمال‏شرق کشور، ارتقای امنیت در خطوط ریلی را مهم‏ترین برنامه پلیس در این حوزه عنوان کرد و با اشاره به نقش اساسی مردم در رشد شاخصه‏های امنیتی ابراز امیدواری کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، مراتب را به پلیس قطار یا به مرکزیت فوریت‏های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول