اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال در صنعت آی‌تی:

کاهش مشتریان شرکت‌های رایانه‌ای/ شبکه‌های ارتباطی مشکل دارد

یک فعال در صنعت IT کشور گفت: با وجود شرکت‌های فراوان ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت شاهد کاهش مشتریان هستیم و باید شبکه‌های ارتباطی را اصلاح کنیم.

کاهش مشتریان شرکت‌های رایانه‌ای/ شبکه‌های ارتباطی مشکل دارد

رضا رجال‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت توزیع اینترنت کشور اظهار داشت: به دلیل اینکه شرکت‎های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به شدت افزایش داشته شاهد اشباع شدن بازار و کاهش مشتریان شرکت‎ها بوده‎ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر توزیع فیبر نوری و پهنای باند تاحدی در حد رضایت قابل قبولی بوده، اما جای کار بسیار فراوان‌تر از اقدامات انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آسمان فراز عنوان کرد: در زمینه پهنای باند تنها دلیل خرید مشتریان تفاوت در کیفیت ارائه توسط شرکت‎های ارائه پهنای باند است.

وی افزود: من در چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات و صنایع وابسته حضور داشتم، در این نمایشگاه با وجودی که حجم مراجعه کنندگان بسیار بالا بود، اما خرید سرویس‎های اینترنت پرسرعت و سرویس‎های مختلف کاهش داشت که علت آن تعدد شرکت‎های ارائه دهنده این خدمات است.

رجال‌زاده یادآور شد: مجموعه زیرساخت کشور مشکلی ندارد و مشکلات اینترنت مربوط به مشکل در شبکه‎های ارتباطی است و برای مثال ارتباط بین اصفهان و تهران می‎تواند بسیار بهتر از وضع موجود باشد.

این فعال در زمینه IT خاطرنشان کرد: با آغاز به کار دولت جدید به بهبود وضع موجود بسیار امیدواریم که مشکلات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات رفع شود.

انتهای پیام/63015/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول