اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سمنان:

اگر بسیجیان نبودند، امروز برخی آقایان باید پوتین بعثی‏ها را واکس می‏زدند

شهردار سمنان از پاک‏سازی و حذف نیروهای ارزشی و بسیجی هم‏زمان با آغاز دور جدید شوراهای اسلامی انتقاد کرد و گفت: اگر بسیجیان نبودند، امروز برخی آقایان باید پوتین بعثی‏ها را واکس می‏زدند.

اگر بسیجیان نبودند، امروز برخی آقایان باید پوتین بعثی‏ها را واکس می‏زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی خراسانیان ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرداری سمنان در سالن شهید بابایی شهرداری ضمن ابراز ناخشنودی از تخریب عملکرد شهردار و معاونانش و استفاده از واژه «ویرانه برای شهرداری سمنان» گفت: این ویرانه امروز به توفیقات خوب و زیادی رسیده که قابل مقایسه با قبل نیست و هم‏اکنون در رتبه هفتم و در کنار شهرداری بسیاری از کلان شهرها قرار داریم.

وی بعد از ارائه عملکرد در هر بخش از واژه آیا این خرابه است استفاده کرد و بدین ترتیب اعتراض خود را به سخنان یکی از اعضای جدید شورای شهر که گفته بود شهرداری سمنان باتلاق و ویرانه است، اعلام کرد.

شهردار سمنان سخنان خود را با دو تأسف و یک خوشحالی به پایان رساند؛ خراسانیان گفت: آقایان می‏گویند که خوب شده دوران پاسدارها و بسیجیان در شهرداری تمام شد، باید بگویم اگر این بسیجیان و پاسدارها نبودند شما امروز به جای داشتن مدارج بالای علمی پوتین بعثی‏ها را واکس می‏زدید؛ شما بسیجیان را نشناختید بسیجی طمع حکومت ندارد بلکه ولع خدمت دارد.

خراسانیان اضافه کرد: برخی افراد خواسته‏های نامشروع و غیرقانونی داشتند؛ حتی برخی از اعضای شورا هم از من خواسته‏های شخصی داشتند به جز خانم‏ها قادری و شجاعی که البته به خواسته‏های آنها تن ندادیم.

وی گفت: در آخر هم افتخار می‏کنم که فرمانده پایگاه مقاومت مسجد عابدینیه و شهردار هم هستم و یک بسیجی کوچک نام دارم.

شهردار سمنان افزود: خوشحالم که پیش شهدا روسفید هستم و جلوی رانت‏خواران برای چنگ زدن و تعدی به اموال مردم را گرفتم؛ چون وظیفه من بسیجی همین است و برای انجام این وظیفه هم تاوان سنگین اما شیرینی دادم.

انتهای پیام/2249/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول