اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

فتنه‌گران ریشه نظام را نشانه رفته بودند/ دفاع از سوریه دفاع از ایران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات و قصد فتنه‌گران سال 88 گفت: در سال 88 آمده بودند تا نظام را از بین ببرند و این مسئله به هیچ عنوان عادی نبود.

فتنه‌گران ریشه نظام را نشانه رفته بودند/ دفاع از سوریه دفاع از ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، احمد امیرآبادی در مراسم یادواره شهدای شهرک امام حسن(ع) قم با اشاره به سبک زندگی شهدا و رفتار آن‌ها در زندگی اظهار داشت: سبک زندگی شهدا باید سرلوحه خانواده‌های ایرانی شود و با الگو‌برداری از آن‌ها بتوانیم در کانون گرم خانواده و در جامعه اسلامی زندگی کنیم.

وی با اشاره به شهدای جوان و نوجوان دفاع مقدس افزود: ما شهدای کم سن و سال زیاد داشتیم، کسانی که به عشق اسلام و میهن عزیزمان پا در عرصه جنگ گذاشتند و به ایثار و فداکاری مشغول شدند و جان خود را فدای اسلام کردند.

این نماینده مجلس بیان داشت: شهدا پیرو ائمه و اهل بیت (ع) بودند و در تمام مراحل زندگی شاگرد مکتب امام زمان بودند و باید جایگاه و مقام این شهدا گرامی داشته شود.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: دشمن به هر طریقی سعی بر این دارد که بتواند جوانان این مرز و بوم را منحرف کند و جنگ را شروع کرده تا به این هدف خود برسد زمانی که ملت ایران پیشرفت کند دشمن سعی در جلوگیری از این عمل خواهد داشت ولی ملت ایران پای کار بوده و با سربلندی از این آزمون نیز بیرون خواهد آمد همان‌طور که در دفاع مقدس موفق عمل کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: همه باید دلسوز این نظام باشیم و شما مشاهده کردید که مجلس نیز این دلسوزی خود را نشان داد و از بین وزرایی که معرفی شده بودند چند تن که به نوعی با فتنه 88 در ارتباط بودند رای نیاورند و خادمان ملت به آن‌ها رای اعتماد ندادند.

وی با اشاره به تبعات و قصد فتنه‌گران سال 88 افزود: در سال 88 آمده بودند تا نظام را از بین ببرند و این مسئله به هیچ عنوان عادی نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کسانی که بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و باعث خسارت به اموال بیت‌المال و آشوب در شهر شدند فتنه‌گر بودند و مجلس آن‌ها را نخواهد بخشید و اجازه ورود به کسانی که با آنها هم فکری کردند را به دولت یازدهم نمی‌دهد.

امیر‌آبادی با اشاره به حق مردم و دفاع از حق ملت در همه عرصه‌ها بیان داشت: وظیفه نمایندگان مردم در مجلس دفاع از حق ملت است و مجلس با کسانی که بخواهند به مردم ظلم کنند کوتاه نخواهد آمد، مردم و کشور ما برای این نظام خون داده‌اند و به این سادگی از خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نخواهند گذشت.

وی گفت: از شعارهای دولت یازدهم دولت تدبیر و امید است و این دولت امید را در دل مردم زنده کرد و ما نیز امیدواریم با برنامه‌های اقتصادی بتوانند به مهم‌ترین مشکل مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن آمده تا مشکل ساز شود و وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد همان‌گونه که دخالت‌های آن‌ها را در بسیاری از کشورها دیدیم و امروز نیز جنگ با سوریه را مطرح می‌کنند تا بتوانند در این کشور مشکل ساز شوند و به فکر ضربه زدن به دولت سوریه هستند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران ابراز داشت: ما خواهیم ایستاد و با ظلم و ستم مبارزه خواهیم کرد و با تهدیدهای دشمنان عقب نخواهیم کشید و از ملت مسلمان سوریه دفاع خواهیم کرد زیرا دفاع از سوریه دفاع از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول