اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

هزینه 9.8 میلیارد ریالی در بهینه‏‌سازی مصرف سوخت مرغ‏داری‏های سمنان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از هزینه‏‌کرد 9 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار بلاعوض در طرح بهینه‏‌سازی مصرف سوخت مرغ‏دار‏‌های استان سمنان در دو سال گذشته خبر داد.

هزینه 9.8 میلیارد ریالی در بهینه‏‌سازی مصرف سوخت مرغ‏داری‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه‌‏حسینی امروز گفت: علاوه بر اعتبار فوق، مبلغ 14 میلیارد ریال وام بانکی با نرخ سود چهار درصد نیز برای این طرح اختصاص داده شده است.

وی افزود: این اعتبار و تسهیلات پرداخت شده برای اصلاح سیستم‏‌های گرمایشی، عایق‏‌بندی سقف و دیوارها و اتوماسیون مرغ‏داری‏ها به صاحبان مرغ‏داری‏ها پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: این اعتبار در قالب پرداخت یارانه نقدی بلاعوض در سال 90 به مبلغ شش میلیارد ریال و در سال 91 نیز به مبلغ سه میلیارد و 816 میلیون ریال در ازای خود اجرایی صاحبان واحدهای مرغ‏داری‏ها برای بهینه‏‌سازی مصرف سوخت پرداخت شده است.

شاه‏‌حسینی یادآوری کرد: در این طرح، عملیات اصلاح، تعویض و تجهیز سیستم گرمایش برای کاهش مصرف سوخت، بهبود سیستم تهویه در سالن‏‌های مرغ‏داری و اتوماسیون آن برای کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان تولید، بهسازی و عایق‏‌بندی سقف و دیوارهای سالن، بهسازی و نوسازی تجهیزات و ماشین‏‌آلات مرغ‏داری‏ها انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اجرای این طرح منجر به کاهش مصرف سوخت تا 15 درصد در مرغ‏داری‏ها شده و از محل همین طرح، 20 واحد مرغ‏داری نیز مجهز به سیستم گازی شده است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول