اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس با اجرای بیش از 40 عنوان ویژه برنامه در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش این استان گرامی داشته می‌شود.

برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

علیرضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: انقلاب ایران مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است، برهمین اساس باید در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس را گامی در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: باید با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار نسل جوان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری ایثار، از خودگذشتگی و رشادت‌های رزمندگانی است که در تبعیت از ولایت و دفاع از کشور از جان و مال خویش گذشتند، است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها در سطح مدارس استان، شهرستان‌ها و ادارات آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

کریمیان افزود: نواخته شدن زنگ مقاومت و پایداری همزمان با زنگ روز شکوفه‌ها، برگزاری مراسم صبح‌گاه مشترک با تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس منتخب شهرستان‌ها و مناطق، برگزاری نمایشگاه کتب و تصاویر دستاوردهای دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس استان و برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس در کانون‌های فرهنگی و تربیتی، برگزاری کوهپیمایی فرهنگیان، تحلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان، بازدید از گنجینه دفاع مقدس استان، بازدید از گنجینه دفاع مقدس، برگزاری حلقه صالحین بسیج فرهنگیان و سنگرسازی و نصب پرچم از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گردهمایی بزرگ دانش آموزان و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: دانش آموزان مدارس ناحیه یک و دو شهرکرد در تپه نورالشهدای شهرکرد گردهم آمده و با قرائت زیارت عاشورا و برپایی نشست درباره هشت سال دفاع مقدس درباره بایدها و نبایدهای آن دوران گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول