اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پیشروی کردها در حسکه/ کشته ‌شدن عضو شورای نظامی کمیته‌های مردمی

کردهای سوریه در حالی به پیشروی‌های خود در مناطق مختلف حسکه ادامه می‌دهند که در جریان درگیری‌های شدید و سخت پیش آمده میان کمیته‌های مردمی کردهای سوریه با گروه‌های مسلح، یکی از اعضای شورای نظامی این کمیته‌ها کشته شد.

پیشروی کردها در حسکه/ کشته ‌شدن عضو شورای نظامی کمیته‌های مردمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه امروز جمعه موفق شدند، چندین مرکز تجمع افراد مسلح در دو منطقه «تل حمیس» و «ابو القصایب» و روستاهای «سد حسکه» در جنوب استان حسکه را هدف قرار داده و منهدم کنند.

در جریان این عملیات یگان‌های ارتش سوریه ده‌ها فرد مسلح کشته و شماری نیز رخمی شدند.

از سوی دیگر گزارش شده است که درگیری‌های کمیته‌های مردمی کردهای سوریه با گروه‌های مسلح در ریف‌های «رمیلان»، «القحطانیه»، «الیعربیه» و «رأس العین» از توابع استان حسکه امروز نیز با پیشروی قابل ملاحظه کمیته‌های مردمی ادامه یافت.

این درحالی است که فرماندهی کمیته‌های مردمی کردهای سوریه از کشته شدن «جکجین»، یکی از اعضای شورای نظامی این کمیته‌ها در جریان درگیری با عناصر مسلح در منطقه «ریف المالکیه» خبر داد.

اما در استان «رقه»، در شمال سوریه نیز یگان‌های ارتش سوریه مستقر در این استان نیز چندین مرکز تجمع افراد مسلح در دو منطقه «مزرعة الصفصافه» و «مدرسه ابوذر غفاری» شهر رقه و شهر «الطبقه» هدف قرار داده و منهدم کردند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول