اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

رئیس جریان مقاومت لبنان در گفت‌وگو با فارس:

سوریه برای پاسخ به حملات احتمالی آماده است

رئیس جریان مقاومت لبنان از آمادگی کامل سوریه برای پاسخ دادن به حملات احتمالی به این کشور خبر داد.

سوریه برای پاسخ به حملات احتمالی آماده است

«جمیل ظاهر» رئیس جریان «مقاومت لبنان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت تصریح کرد‌: امروز سوریه به دلیل مواضع خود و حمایت از جریان مقاومت، جنگ همه جانبه ای علیه این کشور به راه افتاده است و هدف از این تبلیغات و ایجاد هراس‌ها ضربه زدن به جامعه ما و متقاعد کردن ما برای اجرای طرح آمریکا در منطقه است. به خصوص اینکه سوریه امروز پیروزی بزرگ و پیشروی واضحی علیه مخالفان که با دستورات غرب عمل می کنند ، بدست آورده است.

«ظاهر» در ادامه افزود: به نظر ما جنگ علیه سوریه اساساً وجود داشته اما امروز تلاش می‌شود تا طرف‌های اصلی نزاع به جای نمایندگان آنان وارد عمل شوند. به نظر من جریان مقاومت در این جنگ هدف قرار گرفته شده است.

«ظاهر» خاطرنشان کرد : در صورتی که جنگ علیه سوریه آن طور که برای آن تبلیغ می‌شود، به راه افتد و جریان‌های مقاومت بخواهند وارد عمل شوند، صهیونیست ها را از هرگونه دخالت بازخواهند داشت، به ویژه آنکه سوریه مشغول دفاع از خاک خود خواهد بود، علی رغم اینکه من اطمینان دارم که خود سوریه این توانایی را دارد که پاسخ حملات را بدهد و نیازی به کسی ندارد تا از آن دفاع نماید.

رئیس جریان «مقاومت لبنان» در ادامه اظهار داشت: به نظر من سخنان اخیر «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه پیام‌های زیادی داشت که مهمترین آن خطاب به ملت و ارتش و کشورهای تجاوز گر است که این پیام‌ها بر این مساله تاکید دارد که که بشار اسد زمام امور را در اختیار داشته و همچنان کنترل لازم را بر اوضاع دارد و دشمن همچنان ضعیف است و سوریه امروز از حالت دفاع به حمله تغییر موضع داده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول