اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا:

شهدا به ما نیاز ندارند، ما به شهدا نیاز داریم

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا گفت: شهدا و خانواده‌های محترم آنها نیازی به برپایی این یادواره‌ها ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم.

شهدا به ما نیاز ندارند، ما به شهدا نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رضا رضوانی بعدازظهر امروز در مراسم میثاق با شهدا که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان بناب ترتیب یافته بود با بیان اینکه امروز تمام کاخ‌های ظالمان و زورگویان و استکبار جهانی به لرزه افتاده است، اظهار کرد: همه اینها به برکت خون پاک شهدا به دست آمده است.

وی همچنین با اشاره به تهاجم دشمنان بر ملت مظلوم سوریه افزود: آنهایی که سازنده انواع بمب‌های اتمی هستند با به شهادت رساندن مظلومانه مردم سوریه، حکومتی را که بمب شیمیایی ندارد متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می‌کنند.

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: امروز مردم مظلوم سوریه به نیابت از مردم مسلمان جهان در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند، در حالی که شاهد کشتار بی‌رحمانه این ملت مظلوم در سوریه هستیم.

رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود مکتبی بودن، عاشق ولایت بودن، تواضع، مردمی بودن و شهادت‌طلبی را از ویژگی‌های عمده کارمندان بسیجی برشمرد و گفت: تقدیم 21 هزار شهید کارمند در طول جنگ تحمیلی کار کوچکی نیست و افتخار کارکنان دولت به این است که رئیس جمهور و نخست وزیری را از خانواده دولت در دفاع از نظام اسلامی و قرآن تقدیم کرده است.

وی اذعان کرد: بسیج کارمندی همواره در خط ولایت حرکت کرده و از این صراط مستقیم منحرف نخواهد شد.

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های محترم آنها نیازی به برپایی این یادواره‌ها ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم.

وی سپس با تأکید بر اینکه تمام رمز و راز ماندگاری ما به پیروی از فرهنگ دفاع مقدس بستگی دارد، گفت: زمانی به رسالت خود عمل کرده‌ایم که در خدمت مردم باشیم. تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی نیروهای بسیج کارمندی است که باید در عرصه تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم پیشتاز باشیم.

رضوانی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از کارهای اساسی کارمندان بسیجی ذکر کرد و گفت: امروز کارکنان ادارات پشتیبان نظام هستند و انتظار امروز رهبر معظم انقلاب از کارکنان دولت خدمت بیشتر، بی‌منت و عاشقانه به مردم است.

بر پایه این گزارش؛ در ادامه این آیین باشکوه که توسط سپاه ناحیه بناب و بسیج کارمندی و کارگری شهرستان بناب ترتیب یافته بود؛ برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز اجرا شد.

انتهای پیام/60004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول