اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

دبیر حزب فلسطینی «فدا» در گفت‌وگو با فارس:

حمله نظامی به سوریه، چیزی جز نابودی برای مردمش ندارد

دبیر حزب فلسطینی «فدا» تهدیدات غربی مبنی بر حمله نظامی به سوریه را غیر قابل قبول خواند و افزود: هر گونه حمله نظامی به سوریه، چیزی جز کشتار و نابودی برای مردم این کشور ندارد.

حمله نظامی به سوریه، چیزی جز نابودی برای مردمش ندارد

«کمال محمد علی» دبیر حزب فلسطینی «فدا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله، ‌با اشاره به تهدیدات غربی‌ها در حمله به سوریه افزود:‌ موضع ما در حزب فدا همواره عدم دخالت در امور داخلی سوریه و مخالفت با چنین حملاتی است.

وی تهدیدات غربی مبنی بر حمله نظامی به سوریه به عنوان یک کشور مستقل را تجاوز آشکار به منشور سازمان ملل و غیر قابل قبول خواند و افزود: بر خلاف آنچه آمریکا و متحدانش تبلیغ می‌کنند این حمله  چیزی جز کشتار، نابودی و محنت برای مردم این کشور برادر ندارد. کشتار و تخریب افغانستان و عراق در جنگ‌ آمریکا علیه این دو کشور بزرگترین دلیل این ادعاست.

دبیر حزب فلسطینی «فدا» گفت: این حزب همواره خواستار حل مسالمت آمیز بحران سوریه به دور از هر گونه خشونت و دخالت خارجی است. این امر بر اساس احترام به خواسته‌های مشروع ملت سوریه در دستیابی به آزادی، کرامت و تکثرگرایی سیاسی و عدالت اجتماعی در سایه حفظ استقلال، حاکمیت و وحدت سرزمین‌های این کشور است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول