اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

حمله نظامی به سوریه برای آمریکا فاجعه‌بار است

امام جمعه آستارا گفت: در صورت حمله نظامی آمریکا به سوریه فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر گریبان این کشور را می‌گیرد.

حمله نظامی به سوریه برای آمریکا فاجعه‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تحولات گسترده در کشورهای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دخالتی در امور داخلی مصر ندارد اما کشتار مردم بی‌گناه این کشور را محکوم می‌کنیم.

حافظ‌نیا به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره تحولات مصر اشاره کرد و افزود: بی‌گناهان بسیاری در مصر قتل‌عام شدند.

خطیب جمعه آستارا با محکوم کردن جنایت غیرانسانی سلفی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه، تصریح کرد: جنایت وحشیانه تروریست‌ها علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه سوریه به رهبری کشورهای غربی و بعضی از کشورهای عربی انجام می‌شود و عواقب ناگواری برای عاملان این جنایت دارد.

حافظ‌نیا با اشاره به ادعای آمریکا و سران غرب در حمله نظامی به سوریه، بیان کرد: در صورت بروز هرگونه تحرک نظامی علیه کشور سوریه فاجعه‌ای جبران ناپذیر گریبان آمریکا را می‌گیرد.

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه دولت آمریکا باید از حمله نظامی به عراق و افغانستان درس بگیرد، یادآور شد: آمریکا به بهانه وجود سلاح شیمیایی به عراق حمله کرد اما مفتضحانه این کشور را ترک کرد.

حافظ‌نیا به نخستین دیدار هیئت دولت یازدهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: قانون‌گرایی، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی از ویژگی‌های مهم و برجسته یک دولت مطلوب است.

امام جمعه آستارا خواستار تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آمفی تئاتر و بیمارستان این شهرستان شد و اظهار کرد: سالن آمفی تئاتر آستارا پس از سال‌ها هنوز به اتمام نرسیده است.

وی در ادامه با برشمردن معیارهای یک مدیر موفق و توانمند در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، یادآور شد: مدیران کم تحرک و بدون برنامه جایی در مدیریت ندارند.

حافظ‌نیا همچنین با قدردانی از خدمات سپاه ناحیه آستارا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و انقلابی، تصریح کرد: تحولات بسیار خوبی در بسیج آستارا انجام شده است.

حافظ‌نیا با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: مسئولان و هیئت‌های مذهبی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم مذکور را بیندیشند.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول