اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محافل اطلاعاتی اسرائیل:

پاسخ سوریه به اسرائیل متناسب با سطح حمله آمریکا خواهد بود

محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کردند که پاسخ نظام سوریه به این رژیم، متناسب با سطح حمله آمریکا خواهد بود.

پاسخ سوریه به اسرائیل متناسب با سطح حمله آمریکا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که محافل شرکت‌کننده در کابینه کوچک سیاسی و امنیتی اسرائیل گفتند که نتایج ارزیابی‌های سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا که در نشست این کابینه نیز ارائه شد، نشان می‌دهد که پاسخ «بشار اسد» علیه اسرائیل متناسب با سطح تجاوز آمریکا به سوریه خواهد بود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از اعضای این کابینه که در جلسات اخیر به منظور بررسی سطح آمادگی جبهه داخلی برای رویارویی با حمله شیمیایی شرکت کرده بود، گزارش داد که ارزیابی‌های شعبه اطلاعات نظامی نشان می‌دهد پاسخ اسد متناسب با حمله آمریکا و غرب خواهد بود.

وی افزود: منظور این است که در صورت حمله گسترده آمریکایی‌ها-که البته تا به این لحظه احتمال آن ضعیف است- اسد نیز به همان میزان علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد اما اگر حمله آمریکا و غرب موضعی و محدود باشد بر اساس آنچه که روزهای گذشته نیز اعلام شد، در آن صورت فرصت اسد برای اقدام علیه اسرائیل نیز واقعا کم خواهد بود و مطابق با برآوردهای سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل، پاسخ اسد به صورت موضعی خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول