اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

دبیر ائتلاف گروه‌های فلسطینی در سوریه در گفت‌وگو با فارس:

اردوگاه مقاومت و هم‌پیمانان جهانی سوریه مهاجمان را غافلگیر خواهند کرد

یکی از رهبران برجسته فلسطینی حمله به سوریه را با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و تأمین منافع آمریکا و غرب در منطقه، در مقابل کاستن از نفوذ روسیه و چین، تضعیف ایران و نابودی محور مقاومت دانست.

اردوگاه مقاومت و هم‌پیمانان جهانی سوریه مهاجمان را غافلگیر خواهند کرد

«خالد عبد المجید»، دبیرکل جبهه مبارزه فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تاکید کرد که تهدیدات، دشمنی‌ها و حمله نظامی احتمالی علیه سوریه تا حدود زیادی شبیه هجوم سه گانه کشورهای انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی) به مصر است.

 

عبد المجید افزود: کشورهای استعمارگر قدیم که امروز در قالب آمریکا، انگلستان و فرانسه ظاهر شده‌اند، به همراه رژیم صهیونیستی، ترکیه و برخی از رژیم‌های عربی به رهبری عربستان سعودی، در حال آماده‌ کردن شرایط برای اقدام نظامی علیه سوریه‌ هستند.

 

وی گفت: این حمله با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط برخی از رژیم‌های منطقه‌ با رژیم صهیونیستی، همچنین تأمین منافع آمریکا و غرب و کاستن از نفوذ روسیه و چین در منطقه، تضعیف و محاصره ایران و نابودی محور مقاومت است و همه این اهداف چیزی جز مقدمه‌ای برای پایان بخشیدن به قضیه فلسطینی در راستای اجرای نقشه‌های آمریکایی و تحقق رویای صهیونیستی نیست.

 

وی افزود: در این تردید نیست که حتی اگر کشورهای متجاوز نقشه‌ها و برنامه‌های خود را عملی کنند و با وجود بهره‌مندی از قدرت بالای نظامی و آسیب پذیری جبهه سوریه، باز به پیروزی دست نخواهند یافت.

 

دبیرکل جبهه مبارزه فلسطین تاکید کرد که اگر این حمله انجام شود، سرانجامی همانند حمله سه‌گانه سال 1956 به مصر در دوران جمال عبدالناصر خواهد داشت.

 

وی در ادامه یادآور شد: همانند آن جنگ، وجود عواملی چون مقاومت سوریه، غافلگیری دشمنان توسط اردوگاه مقاومت و هم پیمانان سوریه در جهان و از همه مهمتر اراده ملت بزرگ و ارتش و رهبران این کشور، پیروزی نهایی را نصیب سوریه و هم پیمانان این کشور خواهد کرد.

 

وی افزود: ملت، ارتش و رهبری فلسطین در کنار سوریه خواهد ماند و به ارزش‌های ملت عرب و مبارزه مشترک وفادار خواهد بود. ما به پیروزی ایمان داریم و منطقه را به گورستانی برای نقشه‌های دشمنان مبدل می‌کنیم و دمشق نیز تا ابد، مرکزی برای تمدن، تاریخ و خاستگاه نهضت دوباره امت اسلامی خواهد بود.

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول