اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کشتی‌های ناوگان دریایی روسیه در صورت ضرورت اتباع روسی را از سوریه خارج می‌کنند

یک مقام بلندپایه در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که کشتی‌های بزرگ آبی-خاکی ناوگان نظامی-دریایی روسیه مستقر در دریای مدیترانه در صورت ضرورت عملیات خارج کردن اتباع روسی از خاک سوریه را انجام خواهند داد.

کشتی‌های ناوگان دریایی روسیه در صورت ضرورت اتباع روسی را از سوریه خارج می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، یک مقام بلندپایه در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز جمعه اعلام کرد که کشتی‌های بزرگ آبی-خاکی ناوگان نظامی-دریایی روسیه در صورت ضرورت قادر هستند تا بصورت عملیاتی وظیفه خارج کردن اتباع روسی از خاک سوریه را انجام دهند.

برخی کشورهای غربی آشکارا از امکان مداخله نظامی در مناقشه سوریه صحبت می‌کنند و اطلاعاتی در دست است که احتمال اقدام نظامی علیه سوریه طی چند روز آینده را بعید ندانسته است.

این مقام نظامی روسیه با توجه به روند اوضاع کنوین پیرامون سوریه تاکید کرد: گروه کشتی‌های ناوگان دریای سیاه روسیه (متشکل از 6 کشتی) که در حال حاضر در دریای مدیترانه حضور دارد، در صورت ضرورت می‌توانند این عملیات را انجام دهند و اگر ضرورت ایجاب کند، کشتی‌های ناوگان دریای شمال نیز ممکن است به آنها بپیوندند. 

به گفته وی، برای تامین امنیت عملیات خارج سازی اتباع روسی از سوریه ممکن است کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه که در حال حاضر در عملیات بین المللی مبارزه با دزدان دریایی در سواحل آفریقا شرکت دارند نیز می‌توانند به کمک گرفته شوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول