اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

۷۷ درصد صهیونیست‌ها با مداخله اسرائیل در جنگ سوریه مخالف هستند

نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که 77 درصد صهیونیست‌ها با مداخله اسرائیل در جنگ دائر در سوریه مخالف هستند.

۷۷ درصد صهیونیست‌ها با مداخله اسرائیل در جنگ سوریه مخالف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، نظرسنجی از میان صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی نشان داد که 77 درصد از آنها با مداخله اسرائیل در جنگ سوریه مخالف هستند در حالی که 11 درصد موافق دخالت اسرائیل هستند  و حدود 12 درصد بی طرف بودند.

روزنامه معاریو اعلام کرد که در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل هر گونه واکنشی به پرتاب موشک از سوی سوریه در پی عملیات نظامی غرب را مناسب می بیند بخشی از مقامات بلندپایه اسرائیل با آن مخالف هستند و معتقدند که اسرائیل باید سکوت اختیار کند و خویشتن‌دار باشد.

این روزنامه نوشت:نتانیاهو خوب می‌داند که باید واکنش اسرائیل به هر حمله ای را به خوبی بررسی کند زیرا سوریه نهاد تروریستی مثل حماس و حزب الله نیست بلکه یک کشور دشمن با حجم دیگری است.

این روزنامه تاکید کرد: مقاماتی در نهاد سیاسی و امنیتی اسرائیل معتقدند که تهدید نتانیاهو به نابود کردن سوریه در واکنش به پرتاب موشک اشتباهی راهبردی است.

معاریو نوشت: آمریکا ترجیح می دهد در صورتی که به سوریه حمله کند اسرائیل در مقابل پاسخ سوریه خویشتن‌دار باشد و این موضوع را یک ژنرال آمریکایی در دیدار دو روز پیش خود با رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در میان گذاشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول