اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و فردا

تالار فرشچیان صحنه هنرنمایی گروه ناسوت

کنسرت گروه موسیقی ناسوت امروز و فردا در تالار فرشچیان اصفهان برگزار می‎شود.

تالار فرشچیان صحنه هنرنمایی گروه ناسوت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناسوت عنوان گروه موسیقی به سرپرستی محسن طاهر زاده از نوازندگان و آهنگ‌سازان متبحر اصفهانی است که تاکنون کنسرت‎های زیادی را در نقاط مختلف کشور برگزار کرده است.

محسن طاهر‌زاده به همراه اعضای گروه ناسوت امروز و فردا با نواختن قطعات عرفانی در تالار فرشچیان اصفهان به هنرنمایی می‌پردازند.

اشعار مولانا، حافظ سرمشق سروده‎ها و ساخته‎های گروه ناسوت است که مقرر شده در این کنسرت نیز جان مخاطبان را به آرامش رسانده و گوششان را نوازش کند.

این گروه همچنین در محافل شب‎های شیدایی ماه مبارک رمضان در تالار فرشچیان به اجرای برنامه پرداخته بود که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد.

سرپرست گروه ناسوت از نوازندگان این گروه نام برد و امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: میثاق مهرپورعود، مجتبی کرمی نوازنده نی، مهدی نادریان نوازنده تنبور، محسن طاهر زاده نوازنده  سانسولا و دف، سیاوش ولی پور نوازنده کمانچه، علی کاویان خواننده، مهران اعظمی کیا نوازنده سه تار و مجید رفیعیان نوازنده  سنتور  هستند.

وی عنوان کرد: به دلیل استقبال فراوان از این کنسرت در شب‎های شیدایی تصمیم گرفته شد که این کنسرت دوباره برگزار شود.

محسن طاهر زاده ادامه داد: اجرای موسیقی  در این کنسرت به  صورت فستیوالی برگزار می‎شود تا تنوع سازها و نوازنده‎ها برای مخاطبان هیجان انگیز شود.

انتهای پیام/63019/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول