اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد

یکی از نمایندگان پارلمان سوریه با بیان اینکه شیوه پاسخ به حمله احتمالی را اکنون مشخص نمی‌کنیم، تاکید کرد که دمشق در وقت مناسب واکنش نشان می‌دهد ولی می‌توانم بگویم اینکه سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد.

سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد

«محمد وائل جنید» عضو پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، با بیان اینکه تهدیدات خارجی مبنی بر حمله سوریه،‌ امری دور از ذهن نبود، افزود: ما در طی بیش از دو سال گذشته با این تهدیدات زندگی کرده‌‌ایم و در حالت جنگ با مزدوران کشورهای خارحی در خاک سوریه به سر می‌بریم. این امر  از عزم ما را در مبارزه با تروریست‌ها نکاسته است. جنگ سوریه با تروریسم حتی در صورت حمله آمریکا و متحدانش،‌ ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شیوه پاسخ به حمله احتمالی را اکنون مشخص نمی‌کنیم؛ تاکید کرد که دمشق در وقت مناسب واکنش نشان می‌دهد ولی آنچه اکنون می توانم بگویم این است که سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد.

جنید با اشاره به موفقیت‌های ارتش سوریه در عرصه میدانی تصریح کرد: آنها قدرت ارتش سوریه و پیروزی‌های آن در نبرد «القصیر»،‌«الخالدیة» و «ریف دمشق» و همچنین بسیاری از مناطق «حلب» را مشاهده کردند و لذا اگر حمله‌ای به سوریه صورت بگیرد در واکنش به این پیروزی‌های ارتش است.

وی با بیان اینکه ما کاملا از حجم توطئه علیه سوریه آگاه هستیم و بیش از دو سال گذشته نسبت به این توطئه‌ هشدار بوده‌ایم. گفت: تهدیدات خارجی اخیر مبنی بر حمله به سوریه،‌ تاکیدی بر وجود این توطئه است.

این نماینده پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه حمله به سوریه، به افزایش قدرت مقاومت و محور مقاومت می‌انجامد، افزود: اگر گمان می‌کنند که حمله به سوریه مقاومت را تفکیک و تضعیف می‌کند؛ سخت در اشتباه و توهم هستند. حقیقت امر کاملا بر عکس است. اگر حمله‌ای صورت بگیرد محور مقاومت را قدرتمندتر می‌کند. بنابراین هر آنچه در توان دارند؛ انجام بدهند ما نیز با هر چه در توان داریم در وقت مناسب و به شیوه مناسب پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول