اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود:

80 درصد مصوبات سفرهای استاندار به ایجرود عملیاتی شده است

فرماندار ایجرود تعداد مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان را به ایجرود 156 مصوبه اعلام کرد و گفت: 80 درصد از این مصوبات عملیاتی شده است.

80 درصد مصوبات سفرهای استاندار به ایجرود عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر اکبرپور در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود که با حضور مسئولان استان و نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به حجم انبوه اقدامات انجام شده در سطح استان زنجان طی عمر دو دولت نهم و دهم به ویژه از زمان حضور رئوفی‌نژاد در زنجان اظهار داشت: طی این مدت 374 پروژه در سطح شهرستان ایجرود تعریف و عملیاتی شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای مجموع پروژه‌های عملیاتی شده در سطح شهرستان ایجرود را 162 میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار ایجرود تعداد پروژه‌های عملیاتی شده در دوران مدیریت رئوفی‌نژاد را در شهرستان ایجرود 336 پروژه اعلام کرد و گفت: طی این مدت استاندار زنجان 17 سفر به این شهرستان انجام داده است.

وی تعداد مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان را به ایجرود 156 مصوبه اعلام کرد و افزود: 80 درصد از این مصوبات عملیاتی شده است.

اکبرپور تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرستان ایجرود را در هفته دولت 21 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 101 میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه 72 درصد از جمعیت شهرستان ایجرود از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اضافه کرد: کلنگ‌زنی پتروشیمی، فولاد، آغاز چهار بانده کردن جاده زنجان به کبودر آهنگ، فاضلاب شهری و آغاز عملیات اجرایی احداث دانشگاه پیام نور را از جمله پروژه‌هایی که در چند سال اخیر انجام شده‌اند.

فرماندار ایجرود به آغاز مطالعات اجرایی احداث سدهایی در سطح شهرستان ایجرود اشاره و تصریح کرد: فاز نخست مصلی زرین آباد هم تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به پایان عملیات اجرایی سیمان خمسه این پروژه در مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبرپور فراهم کردن زیر ساخت‌های تفریحی فرهنگی مجموعه‌ سد گلابر و تولید هزاران واحد مسکونی را از دیگر اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر در سطح شهرستان ایجرود اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول