اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

وجود صحنه‌های چرکین در شهرها برای مردم قابل تحمل نیست/ چهره آلوده ورودی شهرها

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز دیگر در شهرهای ما وجود آلودگی و صحنه‌های چرکین برای مردم قابل تحمل نیست و این وظیفه ماست که این مشکلات را برطرف کنیم.

وجود صحنه‌های چرکین در شهرها برای مردم قابل تحمل نیست/ چهره آلوده ورودی شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد علیرضابیگی امشب در جمع سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی اهر و مدیران این شهرستان با اشاره به اهتمام مجمع امور صنفی این شهرستان برای انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به این شهرک، گفت: از اینکه می‌بینیم خود مردم به این نتیجه رسیده‌اند که برای رفاه و آسایش خود باید کاری کنند، خوشحالیم و این نشانه خوبی از بلوغ و تکامل است.

وی افزود: قطعاً این کار با الزام دولتی امکان‌پذیر نبود و باید اراده مردم آن را تحقق ببخشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ورودی برخی از شهرهای ما، چهره آلوده‌ای دارد؛ در حالی که ورودی شهر باید ویترین آن باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با ایجاد شهرک صنفی اهر در آینده نزدیک، این حرکت را به عنوان یک الگو در زمینه ساماندهی ورودی شهر معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت هم در بحث تغییر کاربری و ایجاد زیرساخت‌ها به این طرح کمک می‌کند، متذکر شد: افتخار ما به عنوان دولتمردان جمهوری اسلامی این بوده است که همواره تصمیمات مهم را در بین مردم گرفته‌ایم و منابع و امکانات را بر اساس خواست مردم هزینه کرده‌ایم.

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، عملیات اجرایی شهرک صنفی شهرستان اهر در زمینی به مساحت 12 هکتار در ضلع غربی شهر اهر آغاز شد.

انتهای پیام/60003/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول