اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

ملت ایران در مقابل دشمنان نظام همدل و یکدست است

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه همه مردم پشتیبان نظام هستند، گفت: ملت ایران با وجود اختلاف سلایق سیاسی در داخل کشور، در مقابل دشمنان نظام، همدل و یکدست است.

ملت ایران در مقابل دشمنان نظام همدل و یکدست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد علیرضابیگی امشب در جمع مردم مناطق زلزله‌زده اهر با اشاره به نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: بسیاری از مناسبت‌های ما با خون و شهدا مرتبط است تا به این بهانه از تمام کسانی که در راه اعتلای اسلام و میهن اسلامی مجاهدت کردند، یاد کنیم.

وی با اشاره به حوادث سال 1360 و ترور بسیاری از مسئولان عالی‌رتبه نظام توسط منافقین، تصریح کرد: تصور دشمن این بود که با این حوادث می‌تواند لطمه‌ای به جمهوری اسلامی وارد کند، اما اتصال انقلاب اسلامی به موضوع دیانت و آموزه‌های دینی، این نظام را در مقابل انواع توطئه‌ها مصون کرد.

علیرضابیگی به حوادث مصر، سوریه و عراق نیز اشاره کرد و متذکر شد: هدف دشمن از شعله‌ور ساختن این حوادث، ضربه زدن به جمهوری اسلامی است؛ اما به برکت انقلاب اسلامی و ستون خیمه آن یعنی ولایت فقیه، امروز شاهد آرامش و امنیت در کشور هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن سناریوهای متعددی برای انتخابات ریاست جمهوری داشت، بیان داشت: کسانی که در انتخابات سال 88، آرای ملت ایران را نفی کردند، دیدند که در انتخابات اخیر یک بار دیگر این حضور حماسی ثبت شد و این پیام ملت ایران به همه کسانی بود که امنیت ایران اسلامی را برنمی‌تابند.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم پشتیبان نظام هستند، یادآور شد: همه ما با وجود اختلاف سلایق سیاسی در داخل کشور، در مقابل دشمنان نظام، همدل و یکدست هستیم و باید از ظرفیت انتخابات در جهت پیشرفت و تعالی کشور استفاده کنیم.

علیرضابیگی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی اتفاق افتاده، تأکید کرد: استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی مفهومی ندارد و برای تحقق حماسه اقتصادی همه باید در عرصه تولید و اقتصاد، کار کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن و خیران در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده، گفت: خوشحالیم که امروز مردم این مناطق را در آرامش می‌بینیم و زندگی به روال طبیعی خود برگشته است.

انتهای پیام/60003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول