اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی ورزشی باشگاه فولاد ماهان:

به دلیل غیبت تیم کردستان، به فدراسیون اعتراض می‌کنیم

معاون فنی ورزشی باشگاه فولاد ماهان گفت: مراتب اعتراض خود را درباره غیبت تیم کردستان در هفته نخست لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای به فدراسیون اعلام می‌کنیم.

به دلیل غیبت تیم کردستان، به فدراسیون اعتراض می‌کنیم

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به قوانین موجود در لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای، به احتمال زیادی به دلیل غیبت تیم کردستان، سه امتیاز این دیدار به سود تیم ماهان محسوب می‌شود.

وی با ابراز نارضایتی از برنامه ریزی صورت گرفته تصریح کرد: امیدوارم در ادامه لیگ برتر ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای مسئولان سازمان لیگ فدراسیون نظارت بیشتری اعمال کنند تا شاهد نظم و انسجام بیشتری در طول مسابقات باشیم.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، قرار بود در هفته مسابقات لیگ برتر تیم ماهان میزبان تیم کردستان باشد.

با این حال بدون اطلاع قبلی و در شرایطی که تیم ماهان آماده رویارویی با حریف شده و در زورخانه علی قلی آقا اصفهان حضور یافته بود، متوجه غیبت نماینده کردستان شد.

تیم ورزش‌های زورخانه‌ای و ورزش‌های پهلوانی فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر این رشته، به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد اما به گفته کادر فنی، این تیم در فصل جاری برای قهرمانی بسته شده است.

انتهای پیام63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول