اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزکوه خبر داد

4 مقام برتر حاصل تلاش امدادگران فیروزکوهی در «رقابت مهر» استان تهران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از کسب 4 مقام برتر توسط امدادگران فیروزکوهی در «رقابت مهر» استان تهران خبر داد.

4 مقام برتر حاصل تلاش امدادگران فیروزکوهی در «رقابت مهر» استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی محمدعلی‏تبار عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: در بیست و پنجمین مرحله استانی رقابت مهر در بخش پسران، اعضای امور جوانان این نهاد خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در این رقابت‏ها که به میزبانی دماوند برگزار شد، 18 نفر از اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه در رشته‏های حفظ و قرائت قرآن کریم، امداد و کمک‏های اولیه، اسکان اضطراری، حمل تخصصی مصدوم، توان‏افزایی و زبان انگلیسی به رقابت با حریفان پرداختند.

محمدعلی‏تبار افزود: در پایان روز نخست و در بخش پسران، در گروه سنی 18 تا 23 سال علی یوسفی در رشته قرائت قرآن به مقام دوم دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: احمد اسفندیار و سیدقاسم موسوی در رقابت امداد و کمک‏های اولیه شاخه جوانان دانشجویی مقام سوم را کسب کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همچنین در رقابت امداد و کمک‏های اولیه شاخه روستایی نیز امیر شجاع و رضا اسفندیار موفق به کسب مقام دوم استان شدند.

وی تصریح کرد: احسان تاج‏الدین، مصطفی هرانده، جواد ایلکا و هادی شجاع نیز مقام دوم اسکان اضطراری شاخه روستایی را به خود اختصاص دادند.

محمدعلی‏تبار با اظهار رضایت از مجموع عملکرد تیم 18 نفره اعزامی ابراز امیدواری کرد؛ تیم اعزامی خواهران این نهاد نیز مقام درخور توجهی در این رقابت‏ها کسب کند.

انتهای پیام/2568/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول