اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی

پاسگاه انتظامی شهرآباد افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان رضوی، بخشدار، شهردار و جمع زیادی از مسئولین و مردم شهرآباد، پاسگاه انتظامی شهرآباد افتتاح و کشاورزان این دیار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

پاسگاه انتظامی شهرآباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار فارس از شهرآباد، علی اصغر رشید عصر امروز در مراسم افتتاح این پاسگاه، در سخنانی امنیت را یکی از مهم ترین نعمات برشمرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان  امنیت خود را مدیون خون هزاران شهید و جانباز است‌.

وی با تاکید بر لزوم قدردانستن این نعمت توسط  مردم و مسئولان  به وضعیت ناامن برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت‌: هر جا امنیت پایدار برقرار باشد بدون شک توسعه آن منطقه روند روز افزونی بخود خواهد گرفت .

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به فرایند طولانی راه اندازی پاسگاه انتظامی درهر منطقه از تلاش های همه مسئولان استان و شهرستان دراین خصوص قدردانی و ابراز امیدواری کرد: ضریب امنیت در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش بالا رود .

محمد اسماعیل نیا نماینده مردم  کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز درسخنانی بر تقویت امنیت و آرامش در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: با راه اندازی پاسگاه انتظامی بخش شهرآباد و همکاری عموم مردم و همچنین نیروهای بسیجی بدون شک دغدغه باغداران و کشاورزان در نگهداری از محصولات تولیدی خود برطرف خواهد شد .

اسماعیل نیا باتقدیر از تلاش های صورت گرفته در کمتر از دو ماه ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته مسئولان محلی و همچنین مساعدت مردم بخش ششطراز خلیل آباد پاسگاه انتظامی شهر کندر هم راه اندازی شود .

درادامه فرماندار بردسکن هم در سخنانی با اشاره به اینکه راه اندازی پاسگاه انتظامی بخش شهرآباد خواسته دیرینه مردم بود گفت: مقوله امنیت از زیرساخت های توسعه هر منطقه است که بحمدلله با تلاش های بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرآباد در کمتر از دو ماه  این مهم محقق شد .

یعقوب زاده با اشاره به پاسگاه مصوب اما غیر فعال شهرآباد افزود: پیگیری های فراوانی در جهت تامین خواسته  های نیروی انتظامی صورت گرفت که با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی محقق شد و همه دستگاههای شهرستان از جمله اداره برق و آب و فاضلاب ،امروز فرمانده انتظامی این پاسگاه معرفی و مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی میزان جرائم در بخش شهرآباد رااندک خواند و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این پاسگاه میزان جرائم بیش از گذشته کم شود‌..

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی بردسکن هم در سخنان کوتاهی تامین امنیت را لذت وصف ناشدنی نیروهای خدوم انتظامی بردسکن برشمرد و گفت : تنها منطقه بدون پاسگاه در شهرستان بردسکن بخش شهرآباد بود که امروز این مهم هم محقق شد.

سرهنگ مصر خانی از تلاش های بخشدار، شهردار، شورای اسلامی و خیر اهل روستای کوشه حاج حسن اسماعیل نیا در اهدای 1400 متر زمین پاسگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد: وضعیت پایدار امنیت در بخش شهرآباد بیش از گذشته تقویت شود .

در پایان با حکم بازرسی نیروی انتظامی خراسان رضوی، سروان هادی اسدیان بعنوان نخستین فرمانده انتظامی بخش شهرآباد بردسکن معرفی شد .

انتهای پیام/2202/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول