اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف فیروزکوه خبر داد

برخورد با موقوفه‏خواری در فیروزکوه/ فرهنگ‏سازی وقف بین مردم

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه از برخورد با موقوفه‏خواری در فیروزکوه خبر داد و خواستار فرهنگ‏سازی وقف بین مردم شد.

برخورد با موقوفه‏خواری در فیروزکوه/ فرهنگ‏سازی وقف بین مردم

حجت‏الاسلام عطاءالله اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سنت حسنه وقف باید در بطن جامعه رسوخ یابد.

وی با بیان اینکه سنت حسنه وقف از مصادیق والای نوع‏دوستی و نیکوکاری در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: با مصادیق موقوفه‏خواری در شهرستان فیروزکوه به شدت برخورد می‏شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این مهم مستلزم فرهنگ‏سازی، اعتمادسازی و اطلاع‏رسانی بیشتر بین خانواده‏هاست.

اسفندیار با تاکید بر ترویج سنت حسنه وقف در جامعه، احیای موقوفات، عمل به نیات واقفان، تعمیر و آبادانی بقاع متبرکه، مبارزه با موقوفه‏خواری و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که از منویات مقام معظم رهبری است، را از جمله مهم‏ترین برنامه‏های این نهاد در شهرستان عنوان کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه با اشاره به ثمرات و پیامدهای معنوی وقف، بیان داشت: می‏توان با به خدمت گرفتن توانایی‏ها و امکانات موجود در جهت انجام کارهای خیر، در راستای ترویج سنت حسنه وقف گام‏های اساسی برداشت.

این گزارش حاکی است؛ اسفندیار که چندی است به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه منصوب شده، متولد سال 1360 در روستای لزور از توابع شهرستان فیروزکوه و دارای مدرک کارشناسی علوم حدیث و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مذاهب اسلامی است.

انتهای پیام/2568/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول