اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه خدمت به اسرائیل و دشمنان اسلام است

دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد حمله به سوریه تنها و تنها به اسرائیل و دشمنان امت اسلامی و عربی خدمت خواهد کرد.

حمله به سوریه خدمت به اسرائیل و دشمنان اسلام است

 «واصل ابویوسف»، دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله تاکید کرد که حمله آمریکا و کشورهای همپیمانش به سوریه در راستای اجرای طرح تقسیم جهان عرب و ایجاد خاورمیانه‌ای جدید براساس دیدگاه‌ها و خواست آمریکاست.

ابویوسف همچنین گفت:‌ هدف این حمله همچنین تضعیف توانمندی‌های جهان عرب، تجزیه و تفکیک آن است و آمریکا از این طریق تلاش می‌کند، جهان عرب را فرمانبردار و مطیع تام سیاست‌های خود کند.

حمله به سوریه تنها خدمت به اسرائیل است

وی تاکید کرد که حمله به سوریه تنها و تنها به اسرائیل و دشمنان امت اسلامی و عربی خدمت خواهد کرد.

ابویوسف توضیح داد که در شرایط کنونی اولویت مطرح حفظ توانمندی‌ها و قدرت امت عربی است و در همین راستا خواستار حل بحران سوریه در داخل این کشور دوست و برادر از راه‌های مسالمت‌آمیز شد.

وی در این ارتباط بر ضرورت تلاش جهت متوقف کردن درگیری‌ها و جنگ داخلی و حفظ وحدت و انسجام و ثبات سوریه و ریختن خون فرزندان این کشور و خشونت‌ها و دوری از وارد آمدن بیش از پیش درد و رنج و مصایب بر مردم سوریه به طور عام و پناهندگان فلسطینی مقیم سوریه به طور خاص تاکید کرد.

جنگ علیه سوریه آتش بحرانی بزرگ در منطقه برخواهد افروخت

ابویوسف هرگونه حمله و اقدام نظامی علیه سوریه را رد کرد و نسبت به تاثیر این جنگ بر جهان و منطقه عربی هشدار داد و تاکید کرد که این جنگ بدون تردید کشورهای دیگر منطقه را نیز در برخواهد گرفت و آتش بحرانی بزرگ را در منطقه بر خواهد افروخت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول