اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

بازسازی مساجد در مناطق زلزله‌زده رضایت بخش نیست

امام جمعه اهر از بازسازی مساجد در مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم با کمک مردم، خیران و سایر دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در کمترین زمان ممکن در کلیه روستاها مساجدی در خور شأن این مراکز معنوی و دینی بسازیم.

بازسازی مساجد در مناطق زلزله‌زده رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر در مراسم افتتاح مسجد روستای ملالار شهرستان اهر تلاش های انجام شده در مناطق زلزله‌زده این شهرستان را بسیار مطلوب و درخور توجه عنوان کرد و عمران و آبادانی امروز این مناطق را حاصل تلاش صادقانه و شبانه‌روزی مردم و مسئولان و خیران برشمرد.

وی رضایتمندی مردم در نظام اسلامی را بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی برشمرد و افزود: در اوج مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ملت ایران همیشه در تمام صحنه‌ها پیشقدم بوده است.

حاجی‌زاده گفت: با وجود تلاش بی‌شائبه انجام شده توسط دولت و نظام خدمات شایسته‌ای انجام شده است ولی اطلاع رسانی لازم انجام نشده است که باید با ساز و کارهای مناسب این خدمات به نحو مقتضی به مردم اطلاع رسانی شود و مردم از خدمات انجام شده آگاه شوند.

امام جمعه اهر گفت: انتظار داریم همچنان که در سایر پروژه‌ها کارها به نحو شایسته انجام شده است در بحث بازسازی مساجد مناطق روستایی نیز با کمک مردم، خیران و سایر دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در کمترین زمان ممکن در تمام روستاها مساجدی در خور شأن این مراکز معنوی و دینی بسازیم.

وی حضور موثر و مداوم استاندار آذربایجان‌شرقی و پیگیری طرح‌های در دست اجرا و نیمه تمام برای تسریع و بهره‌برداری به موقع مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

امام جمعه اهر اظهار امیدواری کرد، با خدمات ارزشمند در مناطق زلزله‌زده شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

وی نقش خیران در بازسازی مکان‌های عام المنفعه از جمله در ساخت مساجد، مدرسه، حمام، کتابخانه و سایر مکان‌های عمومی و ساخت خانه برای محرومان و بی‌سرپرستان را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از خدمات خیران در این خصوص قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول