اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین اعلام کرد

فاصله ناچیز امکانات ورزشی قزوین با استاندارد کشوری

استاندار قزوین گفت: با اضافه شدن ۱۷۴۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده ورزشی کرانه استان به میزان استاندارد نزدیک شده است.

فاصله ناچیز امکانات ورزشی قزوین با استاندارد کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان قزوین اظهار داشت: بی‌تردید طرح‌های افتتاح شده بیانگر تلاش مدیران استانی در دو سال گذشته است و در این راستا در مجموعه ورزشی استان قزوین تغییر و تحولات اساسی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال 17400 متر مربع فضای سرپوشیده ورزشی بهره‌برداری شده است، افزود: 17400 متر مربع فضای سرپوشیده ورزشی که امکانات کنونی ورزش استان اضافه شده سرانه استان قزوین را تا حد قابل قبولی به میزان استاندارد نزدیک کرده است.

عجم یادآور شد: تیم‌های ورزشی در عرصه کشوری نیز موفقیت‌های مطلوبی را کسب کردند، به طوری که شاهد موفقیت این تیم‌ها در لیگ برتر نیز هستیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ورزش استان قزوین پیشرفت های شایان ذکری را داشته است که باید با توجه به ظرفیت عظیم استان در این حوزه این مهم توسعه یابد.

عجم اذعان داشت: حضور 20 تیم لیگ برتری استان قزوین نشان از ظرفیت این استان و همچنین موفقیت ورزش این استان است.

وی ابراز داشت: بی‌تردید تلاش‌های هیئت کشتی، هیئت بسکتبال، هیئت شنا و هیئت هندبال موفقیت های شایان ذکری را کسب کردند که مایه خرسندی است.

استاندار قزوین اضافه کرد: البته در رشته والیبال و فوتسال نیز باید با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در این رشته سر و سامان‌های مطلوبی صورت گیرد.

عجم در پایان تأکید کرد: امیدواریم دولت تدبیر و امید با بهره‌مندی از مشارکت‌های همگانی در راستای برطرف شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حرکت کند.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول