اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سالن اجتماعات و آموزش شبکه بهداشت بهشهر افتتاح شد

در ششمین روز از هفته دولت، سالن اجتماعات و آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر به بهره‌برداری رسید.

سالن اجتماعات و آموزش شبکه بهداشت بهشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بعدازظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران همچنین مسئولان، خیران، رؤسای بیمارستان‌ها و جمعی از پرسنل مراکز درمانی و آموزش پزشکی شهرستان بهشهر، یکی از سالن‌های استاندارد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بهشهر افتتاح شد.

در آیین افتتاح این پروژه که به مناسبت هفته دولت انجام شد ابتدا محسن باقری‌خلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، با خیر مقدم به حضار و قدردانی از زحمات همه کسانی که به‌نحوی دستی در ساخت این پروژه، گفت: سالن اجتماعات و آموزش شبکه بهداشت با هزینه 270 میلیون تومان از اعتبارات استانی و کمک خیران حوزه سلامت در فضایی به وسعت 850 متر‌مربع ساخته شد.

وی افزود: سالن آموزش، 370 متر‌مربع زیربنا دارد، سالن اجتماعات هم به مساحت 380 متر‌مربع با گنجایش 250 نفر در حالت عادی است که برای همه کنفرانس‌ها، نشست‌ها و همایش‌های سالانه شبکه بهداشت، کافی است.

باقری در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه دریافت مجوز تاسیس دانشکده پرستاری شرق مازندران یکی از امتیازات خوب برای شهرستان بهشهر است، اظهار داشت: در بهمن‌ماه امسال 30 دانشجو را پذیرش می‌کنیم که در مکان فعلی و موقت دانشکده تحصیل می‌کنند.

وی همچنین از اختصاص یک‌هکتار زمین توسط آقای سابقی یکی از خیران شهرستان بهشهر به دانشکده پرستاری بهشهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد:بتوانیم این پروژه در طرح ملی قرار دهیم و از اعتبارات ملی برای ساخت آن هم استفاده کنیم.

در ادامه، محمد‌تقی نورزاد فرماندار بهشهر، ضمن تبریک هفته دولت و شهادت دو دولتمرد عرصه کار و جهاد، رجایی و باهنر، گفت: خدماتی که امروزه در جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود حاصل زحمات مخلصانه و صادقانه شهدا، بویژه شهدای دولت و حاصل بهره‌مندی از مدیران دلسوز و متعهد نظام است.

وی با اشاره به ساخت فضاهای درمانی و آموزشی در سال‌های پس از انقلاب، گفت: در همین شهرستان بهشهر اکنون شش دانشگاه و 12 هزار دانشجو داریم که دانشکده پرستاری را هم باید به آن اضافه کنیم.

نماینده دولت در بهشهر، همچنین از ادامه تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی(ره)دو در جاده عباس‌آباد گفت و اینکه تا امروز 15 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شد.

این مسئول گفت: یک میلیارد تومان نیز به تازگی به این پروژه اختصاص داده شد تا پیمانکار بتواند ادامه کار دهد.

وی تصریح کرد: در مجموع، با در نظر گرفتن شرایط بازار فعلی، باید هزینه ساخت این پروژه را 24 میلیون تومان برآورد کنیم.

در ادامه، مهدی رنجبران معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فعالیت و مدیریت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، گفت: هر 21 روز، یک پروژه در بهشهر  در بخش درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این فعالیت‌ها با پشتوانه مسئولان شهرستانی و خیران محقق می‌شود.

رنجبران با اشاره به دریافت مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در بهشهر، گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پراکنده کردن مراکز آموزشی در سراسر استان است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان سخنان خود، گفت: این دانشگاه 18 هزار پرسنل در سراسر استان دارد.

آیین افتتاح سالن اجتماعات و آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر با اهدای لوح تقدیر به مسئولانی که در ساخت این پروژه همکاری داشتند، به پایان رسید.

انتهای پیام/86001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول