اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز هفته دولت

5 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی خدماتی در شهرستان سیرجان آغاز شد.

5 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت هفته دولت ظهر امروز نمایندگی تأمین اجتماعی بخش پاریز در شهر پاریز سیرجان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان افتتاح شد.

جواد زینلی بخشدار پاریز در این آیین با بیان اینکه برای تامین تجهیزات این نمایندگی 120 میلیون ریال از اعتبارات این بخشداری هزینه شد، اظهار داشت: بخش پاریز 60 کارگاه تولیدی و صنعتی فعال دارد که یک‌هزار و 500 نفر بیمه شده تامین اجتماعی و 435 نفر مستمری‌بگیر را زیر پوشش دارد.

همچنین امروز طرح روشنایی چهار بولوار در نجف‌شهر سیرجان به نام‌های امام هادی(ع)، بهشت، امیرالمؤمنین(ع) و سفیران امید به طول 2 هزار و 160 متر و نصب 87 پایه چراغ برق و هزینه یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر این شهر در فازهای چهارم و پنجم و با هزینه 3 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

کتابخانه مرحوم علی‌بیگی نجف‌شهر نیز با مساحت 360 متر مربع و زیربنای 300 متر مربع با هزینه یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال از کمک وارثان به میزان 80 درصد و کمک 20 درصدی شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی پارک و محوطه مقبره مرحوم سیدحسین رضوی معروف به جدآقا با کمک 500 میلیونی شهرداری نجف‌شهر و به وسعت یک‌هزار و 500 متر مربع و نصب 48  تیر چراغ برق برای سیستم روشنایی با حضور فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولان سیرجان و نجف‌شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/80015/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول