اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری لرستان:

13 حوزه قضایی در لرستان فعالیت دارند

مدیرکل دادگستری لرستان گفت: در حال حاضر 13 حوزه قضایی در مناطق استان لرستان فعالیت دارند.

13 حوزه قضایی در لرستان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، جعفر بدری ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری بروجرد گفت: با توجه به تعداد حوزه‌های قضایی در استان لرستان، سالانه به بیش از 100 هزار پرونده در سطح استان رسیدگی می‌شود که با همکاری مردم و مسئولان مربوطه و با توجه به حجم پرونده‌ها در محاکم قضایی این امر امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی با همکاری‌های لازم مردم و مسئولان ‌می‌تواند امنیت را برقرار کند.

در ادامه امام جمعه بروجرد گفت: هفته دولت با شهادت شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده و این دو شهید ثابت کردند که خدمت‌رسانی به مردم را بسیار دوست دارند.

حجت الاسلام حسن ترابی اضافه کرد: شهیدان رجایی و با هنر بسیار ساده زیست بودند و خدمات زیادی را به مردم ارائه دادند و باید همیشه در خدمت‌رسانی این دو شهید را الگو قرار داد.

وی اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت است، تا عملکرد یک ساله به مردم گزارش داده شود و اگر دولتی نتواند کارنامه درخشانی داشته باشد، مردم نسبت به آن دلسرد می‌شوند.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: در یک ارزیابی می‌توان گفت که دولت دهم در بخش‌های مختلف موفق بوده است.

در ادامه نیز مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای ساخت ساختمان جدید دادگستری در بروجرد یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

شهرام ملکی تصریح کرد: یک میلیارد و 500 میلیون از این اعتبار از محل ستاد حوادث و 300 میلیون تومان آن هم از محل تملک و دارایی هزینه شده است.

وی ادامه داد: این ساختمان در محلی به مساحت سه هزار و 600 متر و با زیر بنای سه هزار و 860 متر و در سه طبقه در شهرک اندیشه بروجرد احداث شده است.

انتهای پیام/85005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول