اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

کمیته مشورتی نظام صنفی کشاورزی استان سمنان تشکیل شد

کمیته مشورتی نظام صنفی کشاورزی استان سمنان در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل شد.

کمیته مشورتی نظام صنفی کشاورزی استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، جلسه کمیته مشورتی نظام صنفی کشاورزی استان سمنان با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و دبیران نظام صنفی با دستور کار بررسی راهکارهای عضویت حداکثری بهره‏‌برداران بخش کشاورزی در نظام صنفی کشاورزی و نحوه عملیاتی کردن تصدی‏‌گری وظایف بخش به نظام صنفی در سازمان تشکیل و بعد از طرح مباحث مختلف و تبادل‏‌نظر کارشناسی تصمیمات اجرایی لازم اتخاذ شد.

در این جلسه، بعد از بحث و تبادل نظر موارد زیر شامل توجه به موضوع ارتقای باور کشاورزان و اعضای صنف برای تحقق عضویت حداکثری بهره‏‌برداران بخش در نظام صنفی کشاورزی و مورد توجه قرار گرفتن نقش و عملکرد نظام صنفی و تأکیدات مدیریتی و فنی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح شد.

اقدام برای امکان واگذاری تصدی‏‌گری صدور پروانه بخش کشاورزی پس از بررسی در کارگروه کارشناسی ویژه و در نهایت کسب نظر معاونت‏‌های تخصصی وزارت به نظام صنفی کشاورزی استان سمنان و تشکیل کمیته کارشناسی با ترکیب کلیه کارشناسان بخش‌‏های تخصصی با محوریت سازمان تعاون روستایی استان سمنان برای ارائه نقطه نظرات کارشناسی و فنی و رفع موانع نظام صنفی نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

پیشنهاد انجام مکاتبه از سوی سازمان تعاون روستایی به مقامات ارشد استان سمنان برای حضور نمایندگان نظام صنفی کشاورزی در جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان و استان سمنان، ارسال گزارش ماهانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‏ها درباره نحوه عضویت بهره‏برداران بخش در نظام صنفی استان سمنان و برگزاری جلسات تخصصی، موضوعی و محصولی به صورت ماهانه برای تقویت ارتباط نظام صنفی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‏‌ها مورد عنایت قرار گرفت.

پیشنهاد واگذاری صدور معرفی‌‏نامه و یا تائید استعلام نامه‏‌های دستگاه‏‌های اجرایی از قبیل معافیت مالیاتی، پرداخت تسهیلات توسط بانک‏ها و تعیین هویت شغلی به نظام صنفی کشاورزی استان سمنان به تصویب اعضای جلسه رسید.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول