اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک منبع در نیروهای مسلح روسیه:

روسیه کشتی ضد زیردریایی و رزمناو به دریایی مدیترانه اعزام می‌کند

یک منبع در نیروهای مسلح روسیه گفت: این کشور کشتی ضد زیردریایی و رزمناو به دریای مدیترانه اعزام می‌کند.

روسیه کشتی ضد زیردریایی و رزمناو به دریایی مدیترانه اعزام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، ترکیب کشتی‌های نیروهای واحد عملیاتی ناوگان دریایی روسیه در دریای مدیترانه طی چند روز آینده جدید خواهد شد.

یک مقام آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: اوضاع در شرق دریای مدیترانه با توجه به حساسیست اوضاع پیرامون سوریه بسیار پیچیده شده و ما را وادار کرده است تا در ترکیب کشتی‌های نیروهای واحد عملیاتی ناوگان دریایی روسیه تجدید نظر کنیم.

به گفته وی، طی چند روز آینده رزمناو موشک انداز «ماسکوا» متعلق به ناوگان دریای سیاه روسیه به این گروه ملحق خواهد شد که اکنون نیز وظایف محوله خویش را در آب‌های اقیانوس آتلانتیک شمالی به پایان رسانده و بزودی از اقیانوس اطلس گذشته و وارد تنگه جبل الطارق خواهد شد.

این مقام نظامی همچنین گفت: علاوه بر این در اوایل ماه سپتامبر هم باید رزمناو موشک انداز «واریات» متعلق به ناوگان اقیانوس آرام روسیه نیز به ترکیب کشتی‌های نیروهای واحد عملیاتی ناوگان دریایی روسیه بپیوندد که جایگزین کشتی بزرگ ضد زیردریایی «آدمیرال پانتلییف» خواهد شد.

این در حالی است که روز سه شنبه، 27 آگوست مقامات نظامی روسیه اعلام کردند که ناوگان نظامی-دریایی روسیه که کشتی‌های آن در حال حاضر در دریای مدیترانه مستقر هستند، فعلا قصد ندارد ترکیب گروه‌های خود را در پاسخ به افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه افزایش دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول