اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

پرداخت خمس و زکات موجب فزونی مال است

امام جمعه سمیرم گفت: جامعه‌ای که اهمیت بیشتری به پرداخت خمس و زکات داشته باشد چهره فقر و محرومیت از آن جامعه زدوده می‌شود و موجب عمران و آبادانی آن منطقه می‌شود.

پرداخت خمس و زکات موجب فزونی مال است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی صبح امروز در هفتمین دور سفر راهیان خدمت مسئولان شهرستان به منطقه عشایری پشته سمیرم با اشاره به نقش عشایر در دفاع از نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) عشایر ذخایر اصلی مملکت هستند که در برهه‌های حساس و خطیر با حضور گسترده و مقتدرانه خود در صحنه‌های انقلاب این واقعیت را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به امور دینی در این قشر افزود: پرداخت خمس و زکات از واجبات دین است و موجب فزونی مال و به عنوان نمو است که عشایر باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه سمیرم اضافه کرد: جامعه‌ای که اهمیت بیشتری به پرداخت خمس و زکات داشته باشد چهره فقر و محرومیت از آن جامعه زدوده می‌شود و موجب عمران وآبادانی آن منطقه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در آیات و روایات فراوانی بر ارتباط با خدا و خلق خدا سفارش شده است که در جامعه برکات فراوانی دارد.

موسوی سفرهای راهیان خدمت مسئولان شهرستان سمیرم را در راستای خدمت‌رسانی و بررسی مشکلات مناطق مختلف شهرستان دانست و گفت: از برکات این سفرها ارتقا سطح خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه از جمله عشایر، بیان رو در مشکلات مردم با مسئولان، ایجاد وحدت، همدلی و اعتماد بین مردم و مسئولان و نیز بررسی و پیگیری مشکلات است.

وی از مقام معظم رهبری در کشور با عنوان لنگر مستحکم برای جامعه یاد کرد و گفت: امنیت کنونی کشور ما از برکت وجود مقام معظم رهبری و این نظام انقلابی است.

این مسئول اذعان داشت: شکرانه این نعمت باید رابطه معنوی خود با خدا را تقویت کنیم و با تاسی از ائمه معصومان و بهره گیری از فضائل اخلاقی و دینی زندگی کنیم.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول