اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رادیو معارف صورت می‌گیرد

بررسی موضوع زکات در برنامه «از دین بپرسیم»

برنامه «از دین می‌پرسم» این هفته با بررسی موضوع زکات روی موج رادیو معارف می‌رود.

بررسی موضوع زکات در برنامه «از دین بپرسیم»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «از دین می‌پرسم» در هفته پیش رو به پرسش‌های مخاطبان در مورد زکات و فلسفه پرداخت آن از دیدگاه منابع دینی، پاسخ می‌دهد.

برنامه «از دین می‌پرسم» با هدف معرفی جامعیت قرآن کریم و احادیث معصومین علیهم السلام، امکان دریافت نسخه سعادت زندگی از این دو منبع ارزشمند و فرهنگ سازی مطالعه آیات قرآن کریم و احادیث موثق و متواتر، طراحی و در جدول پخش رادیو معارف قرار گرفته است. از ویژگی‌های این برنامه کوتاه، محوریت پرسش‌های مطرح شده مخاطبان و پاسخ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن دهشیری، کارشناس و پژوهشگر علوم قرآن و حدیث به سوالات مخاطبان در سطح عموم مردم با شیوه‌ای جذاب و رسانه‌ای است.

برنامه «از دین می پرسم» کاری از گروه معارف و ثقلین به سردبیر تهیه کنندگی سید روح الله شجاعی و گزارشگری حمیده نجاتی جمعه‌ها ساعت 19 و 15 دقیقه از رادیو معارف پخش شده و تکرار آن شنبه‌ها ساعت 5 و 20 دقیقه بامداد از همین شبکه رادیویی تقدیم شنوندگان این رادیو می‌شود.

انتهای پیام/2258/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول