اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

سرتیپ مصری در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا در حمله به سوریه متحمل خسارت‌های بسیاری می‌شود

سرتیپ «طلعت مسلم» کارشناس امور نظامی و استراتژیک مصری تأکید کرد هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه برای آمریکا راحت و آسان نخواهد بود و در این حمله دو طرف متحمل خسارات و زیان‌های بزرگ و بسیاری خواهند شد.

آمریکا در حمله به سوریه متحمل خسارت‌های بسیاری می‌شود

سرتیپ «طلعت مسلم»،‌کارشناس امور نظامی و استراتژیک مصری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تاکید کرد: هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه برای آمریکا راحت و آسان نخواهد بود و در این حمله دو طرف متحمل خسارات و زیان‌های بزرگ و بسیاری خواهند شد.

وی افزود: به نظر نمی‌رسد قدرت‌های بین‌المللی همچون روسیه و چین به آمریکا اجازه حمله به سوریه را بدهند و این صرف نظر از برخی مخالفت‌های منطقه‌ای است که با این دخالت نظامی بیان شده و در راس آنها ایران و مصر قرار دارند.

سرتیپ مصری در ادامه به حل بحران سوریه و لزوم دستیابی به راه حل ملی – سوری برای این بحران اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای توقف درگیری‌های مسلحانه در سوریه و ممانعت از هرگونه دخالت نظامی خارجی در خاک این کشور دستیابی به راه‌حل ملی-سوری است.

مردم و محافل سیاسی و دولت مصر مخالفت خود را با هرگونه تجاوز نظامی به خاک سوریه اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول