اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

سفیر ایران در بیروت:

حمایت آمریکا از اقدامات گروه‌های تکفیری در راستای صیانت از امنیت اسرائیل است

سفیر ایران در بیروت هدف از سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن در حمایت از اقدامات نفرت‌انگیز و ضدانسانی گروه‌های تکفیری و ایجاد فتنه مذهبی در منطقه را در راستای صیانت از امنیت رژیم صهیونیستی خواند.

حمایت آمریکا از اقدامات گروه‌های تکفیری در راستای صیانت از امنیت اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس، غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با جان عبید وزیر خارجه اسبق لبنان،‌ آخرین تحولات جاری در لبنان و منطقه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

سفیر کشورمان هدف از سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن در حمایت از اقدامات نفرت‌انگیز و ضد انسانی گروه‌های تکفیری و ایجاد فتنه مذهبی در منطقه را صیانت از امنیت رژیم صهیونیستی برشمرد.

رکن‌آبادی با اشاره به مواضع ثابت و استوار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ایستادگی کامل در کنار مقاومت ضد صهیونیستی، بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر رهبران سیاسی و ملت‌های منطقه به منظور شکست نهایی تلاش‌های مذبوحانه کسانی که جان و امنیت مردم را قربانی نقشه‌های شوم تروریستی خود می‌کنند، تأکید کرد.

وزیر خارجه اسبق لبنان نیز با بیان اینکه افراط‌گری‌ها و جنایات گروه‌های مسلح تکفیری با هدف تشویش چهره نورانی اسلام و ادیان آسمانی و ایجاد فتنه مذهبی بین مذاهب مختلف طراحی شده، اهمیت بیش از پیش حکمت و درایت برای درک و خنثی ساختن برنامه‌های استکبار و حامیان رژیم صهیونیستی را مورد تأکید قرار داد.

این سیاستمدار برجسته لبنانی همچنین حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را حاصل درایت و حکمت مقام معظم رهبری توصیف و برای دولت روحانی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول