اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش دادگستری گلستان خبر داد

تلاش برای راه‎اندازی پژوهشگاه قوه قضائیه در گلستان

معاون آموزش دادگستری گلستان از تلاش برای راه‎اندازی پژوهشگاه قوه قضائیه در گلستان خبر داد.

تلاش برای راه‎اندازی پژوهشگاه قوه قضائیه در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، علی‎اکبر اسماعیلی در جلسه کارگروه پژوهشی، آموزشی شورای قضایی استان از تعیین 16 سرفصل پژوهشی در حوزه‎های قضایی استان خبر داد و اظهار داشت: این اولویت‎ها بر اساس میزان موضوعات پرونده‎های ورودی به حوزه‎های قضایی استان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای راه‎اندازی پژوهشگاه قوه قضائیه در گلستان و تکمیل بانک پژوهشگران دستگاه قضایی و سازمان‎های تابعه از دیگر اقدامات در دست انجام معاونت آموزش دادگستری استان است.

معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان گلستان هم در این نشست با بیان اینکه روش کار و فعالیت این کارگروه به زودی تدوین و به اطلاع اعضای این کارگروه می‎رسد، گفت: با فعال شدن این کارگروه، علاوه بر شناسایی پژوهشگران دستگاه قضایی و سازمان‎های تابعه، اولویت‎های پژوهشی متناسب با نیازهای این دستگاه‎ها نیز بررسی و در دسترس محققان قرار می‎گیرد.

فیض‎محمد خورشیدی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش برای برنامه‎ریزی و اقدامات پیشگیرانه یک ضرورت است، افزود: حرکت بر اساس تحقیق، مسیر حرکت برای برنامه‎ریزان و تصمیم‎گیران در دستگاه‎ها را روشن و نتیجه آن را اثربخش می‎کند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان نیز در این جلسه با استقبال از تشکیل این کارگروه در استان گفت: این شورا می‎تواند هماهنگی‎های لازم در راستای طرح‎های پیشگیری از جرم در استان را فراهم کند.

علی قربانی‎ثمین با تاکید بر تخصیص بودجه سالانه به امر پژوهش افزود: اختصاص بخشی از اعتبار هر دستگاه عضو این کارگروه به طرح‎های پژوهشی می‎تواند در این بخش کارگشا باشد.

در ادامه این کارگروه، سایر اعضا نیز به بیان دیدگاه‎ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول