اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

48 دهیاری جدید امسال در روستاهای اهر راه‌اندازی می‌شود

فرماندار اهر از تأسیس 48 دهیاری جدید در سال‌جاری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

48 دهیاری جدید امسال در روستاهای اهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: تاکنون 45 دهیاری در شهرستان اهر تشکیل شده و با پیگیری‌های لازم و تمهیدات انجام شده این رقم تا پایان سال‌جاری به 93 دهیاری افزایش می‌یابد.

وی افزود: با تأسیس این دهیاری‌ها ضمن تعریف ردیف اعتباری اختصاصی برای هر یک از روستاهای دارای دهیاری زمینه برای رشد و توسعه مناطق روستایی بیش از پیش فراهم می‌شود.

صدیقی دهیاران را شهرداران کوچک در روستاها برشمرد که نقش اساسی در امور مختلف بهداشت، درمان، عمران، خدماتی و کشاورزی داشته و می‌توانند با ابتکارات ویژه زمینه را برای رشد و شکوفایی روستاها و ایجاد اشتغال مناسب و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها فراهم کنند.

این مقام مسئول نقش دهیاران و شوراها را در زلزله اخیر در سازماندهی کمک‌های مردمی، همکاری و همراهی با دست‌اندرکاران امر ساخت و ساز در روستاها بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب توانستند گام‌های عملی در آبادانی روستاهای زلزله‌زده بردارند و با کمک دولت و خیران زمینه را برای فعالیت مجدد در روستاها فراهم کنند.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد، شوراهای اسلامی روستاها با جذب کمک‌های خیران بتوانند مکان‌های عمومی، مساجد، مدارس، کتابخانه و سایر مکان‌‌ها را توسعه دهند.

انتهای پیام/60001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول