اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

مهتمرین دستاورد اصفهان در زمینه آب آغاز پروژه بهشت‌آباد است

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: مهمترین دستاورد استان اصفهان در حوزه آب آغاز پروژه بهشت آباد است.

مهتمرین دستاورد اصفهان در زمینه آب آغاز پروژه بهشت‌آباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 4 سال گذشته اتفاقات خیلی خوبی در استان اصفهان را تجربه کردیم و امروز پس از 4 سال با نگاه به گذشته می‌بینیم که بیش از حد توقع کار انجام شده است، اظهار کرد: همه این امور خوب و اتفاقات در استان اصفهان مرهون مدیریت شایسته در استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه با دکتر زاکر اصفهانی 12 سال سابقه دوستی دارم، افزود: بزرگترین دستاورد این 4 سال روحیه اعتماد و واگذاری مسئولیت از سوی ایشان است که بسیاری از امور استان را به افراد شایست وگذار کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین ارتباط را با بدنه رسانه‌ای استان داشته‌ایم، تصریح کرد: انتخابات دوره دهم 80 درصد مشارکت و در این دوره 74 درصد مشارکت در استان اصفهان در زمینه انتخابات داشته‌ایم. چنانچه در این زمینه 200 طرح سیاسی در استان اصفهان اجرا شد.

وی با بیان اینکه هیچ خدشه‌ای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و نیز انتخابات مجلس وارد نشد، گفت: مهمترین بحران‌های سیاسی استان اصفهان به نحو احسن مدیریت شد.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات شرق اصفهان و شهر ورزنه به مشارکت 98 درصدی مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما شاهد حضور نیروهای متعهد در استان اصفهان بودیم، چنانچه 9 سال سن مدیران سیاسی استان اصفهان را کاهش دادیم و این از دستاوردهای کارآمد استان است.

وی با تاکید به اینکه ما کسی را با اتوبوس وارد فضای مدیریت استان نکرده‌ایم و کار با همدلی و اتفاق نظر پیش رفت،‌ گفت: به عنوان نمونه در حوزه سمن‌ها دولت نهم و دهم رشد خوبی داشته، چنانچه در ابتدای دولت نهم 430 سمن داشتیم و امروز 700 سمن داریم و در این زمینه شاهد رشد حوزه فرهنگی بوده‌ایم.

اسماعیلی گفت: 500 مسجد در استان از بودجه فرهنگی اعتبار دریافت کردند و نیز کانون‌های فرهنگی و هنری اعتبار دریافت کردند.

وی در ادامه از نخستین مجموعه قرآنی به صورت انیمیشن توسط استان اصفهان خبر داد و گفت: 200 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است که این اتفاق بزرگی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: همچنین در حوزه دفاع مقدس بحث راهیان نور از 13هزار نفر ظرفیت به 100 هزار نفر رسیده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص دانشکده خبر گفت: آخرین اقدام در خصوص تعیین مکان این دانشکده بوده است، اما دانشگاه علمی کاربردی با دانشکده خبر همچنان در زمینه رشته‌های تحصیلی دچار مشکل هستند و به همین دلیل تا کنون دانشکده خبر راه‌اندازی نشده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص سفر فردای دکتر رحمان فضلی وزیر کشور به استان اصفهان و شایعه تودیع و معارفه استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: هر ساله برای برگزاری بزرگداشت شهدای دولت جلسه‌ای برگزار می‌شود و امسال نیز در یکی از مساجد اصفهان این برنامه با حضور ایشان برگزار می‌شود.

وی همچنین در مورد سوال دیگر خبرنگاران در خصوص وضعیت آب در استان اصفهان گفت: موضوع آب، فقط در اصفهان نیست و امروز وضعیت آب اصفهان به گونه‌ای است که 200 میلیون متر مکعب ذخیره آب در اصفهان داریم.

اسماعیلی همچنین اضافه کرد: سال گذشته 2 میلیون قطعه درخت در استان اصفهان خشک شد، اما امسال با وجود اینکه آب زاینده رود تا تیر ماه باز بود اما چندان مشکل و بحران آب در اصفهان احساس نشد.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای استان اصفهان در حوزه آب پروژه بهشت آباد است و این اتفاق بزرگی است و در این راستا تونل سوم افتتاح می‌شود و این در حالی است که پروژه بهشت آباد در حد یک رویا بود، اما امروز به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/63012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول