اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد

سارق طلاجات کودکان بنابی در دام پلیس

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری سارق طلاجات کودکان بنابی خبر داد.

سارق طلاجات کودکان بنابی در دام پلیس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرد شیادی که با پرسه‌زنی در کوچه‌های بناب اقدام به فریب دختربچه‌ها و سرقت زیورآلات آنان می‌کرد، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از بروز یک فقره سرقت طلاجات کودکان در داخل کوچه "دیزج" مطلع شده و به منظور بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی بناب ادامه داد: زمانی که ماموران در محل حاضر شدند، مرد جوانی به نام "غفور" در حالیکه ترسیده و هراسان بود به نزد ماموران مراجعه و به آنان اعلام کرد ساعاتی پیش دختر 6 ساله‌ام که در حال بازی در جلوی منزلم بود مرد میانسالی با نیرنگ و با معرفی خود به عنوان دوست پدرش، دخترم را به خلوت برده و با قیچی سه حلقه النگوی او را بریده و به سرقت برده است.

سلطانی‌وش تصریح کرد: فردای آن روز سارق النگوهای سرقتی را به زرگری واقع در "حلاج" برای فروش می‌برد و زرگر النگوها را به شرط آوردن فاکتور می‌خرد و چک صادر می‌کند، سارق با کارت ملی خود چک را از بانک وصول می‌کند و وقتی که زرگر متوجه می‌شود فروشنده طلاها فاکتور را نیاورد و چک را هم وصول کرده است با پلیس تماس می‌گیرد و ماموران با مراجعه به بانک آدرس را اخذ کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: سارق علاوه بر اعتراف به این سرقت، به سرقت پنج حلقه و سرقت وجه نقد از یک پیرزن و پیرمرد اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی افزود: رها کردن دختربچه‌ها همراه با طلا و جواهرات در خیابان برای سارقان ایجاد انگیزه می‌کند، شهروندان باید از این کار خودداری کنند و به سر و دست کودکان خود طلا و جواهر آویزان نکنند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول