اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر در همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد:

جنگ سوریه از سوی رسانه‌های بیگانه آغاز شده است

امام جمعه بوشهر به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: در سوریه جنگ سخت را شروع کردند و با جنگ نرم و رسانه‌ای خودشان می‌گویند از سلاح شیمیایی استفاده شده است و از طریق رسانه‌ها دولت سوریه را هم محکوم می‌کنند.

جنگ سوریه از سوی رسانه‌های بیگانه آغاز شده است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، آیت‌الله بوشهری ظهر امروز در همایش اندیشه‌های آسمانی که در مشهد برگزار شد با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: تهاجم نرم یک نبرد پنهان است که جان انسان را نشانه می‌گیرد و هویت و شخصیت انسان را استحاله می‌کند و سپس او را وادار می‌کند که در ریل برنامه‌های دشمن حرکت کند.

وی با بیان این‌که این نبرد نرم انواع مختلفی دارد، ادامه داد: تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علم و فناوری از جمله انواع نبرد نرم است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر کدام از این اقسام مکمل یکدیگر هستند که باعث می‌شود پروژه نرم به اهداف خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهاجم نرم در تمام جغرافیای زمین توسط سلطه دارای قدرت است و اولین کاری که تهاجم نرم کرد این بود که تمام مرزها را تسخیر کرد، با ایجاد ماهواره‌ها، مرزها را گرفت و الان در تمام خانه‌ها حضور دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان این‌که خیلی‌ها در این تهاجم‌ها گرفتار شده‌اند، گفت: تهاجم فرهنگی موجب قدرت نرم مهاجم می‌شود و قدرت نرم از قدرت سخت‌، کارایی بیشتر دارد.

آیت‌الله بوشهری با اشاره به این‌که در حال حاضر جهان باید در این زمینه اندیشه کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با نگاه اسلامی که دارد تنها سنگر و قرارگاهی است که توانسته تهاجم نرم را در جهان کنترل کند و موجب توقف حرکت سیل‌آسای جهان سلطه شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری توانست این فضا را در هم بشکند و تهاجم فرهنگی را کنترل کند و محاصره را از هم برکند و اسلام و ایران و جامعه جهانی را نجات دهد.

به گفته امام جمعه بوشهر، جهان سلطه می‌خواهد با تهاجم نرم نور خدا یعنی دین‌مداری را خاموش کند بنابراین وظیفه ما طراحی دفاع مقدس فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و ... در مقابل تهاجم دشمن است.

وی تاکید کرد: باید در عرصه فرهنگ، طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی و اجرا و عملیات فرهنگی جهاد گونه بر مدار منظومه فکر مقام معظم رهبری باشیم و این یک وظیفه است که اجرای آن نشان از بصیرت انسان دارد.

امام جمعه بوشهر به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: در سوریه جنگ سخت را شروع کردند و با جنگ نرم و رسانه‌ای خودشان می‌گویند از سلاح شیمیایی استفاده شده است و از طریق رسانه‌ها دولت سوریه را هم محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول