اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 تا 28 شهریور

دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس رافت و تجلی نور در نیشابور برگزار می‌شود

معاون انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: همزمان با دهه فرخنده کرامت دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس تجلی نور و رافت از 23 تا 28 شهریور برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس رافت و تجلی نور در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسعود سلیمانی‌سپهر با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ما به میمنت دهه فرخنده کرامت و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری، جشنواره فیلم و عکس رافت و تجلی نور در نیشابور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت برای عموم علاقه‌مندان و هنرمندان آزاد است و هر هنرمند عکاس می‌تواند 10 اثر به صورت رنگی یا سیاه و سفید بر روی لوح فشرده با فرمت tiff یا jpeg با قابلیت چاپ در سایز 50 در 70 با نام خود به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور حداکثر تا 20 شهریور ارسال کند.

معاون انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: دبیر بخش عکس این جشنواره مهدی دشتی است و داوری آثار عکاسی توسط محمدرضا چای‌فروش و حمیدرضا هلالی صورت می‌گیرد که از 23 تا 29 شهریور در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20  در معرض دید علاقه‌مندان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: داوری آثار بخش فیلم توسط وحید بیان، محمدتراب‌بیگی و علی شورورزی صورت می‌پذیرد و فیلم‌های برگزیده از 24 تا 26 شهریور از ساعت 17 تا 19 بعد از ظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اکران خواهد شد.

سلیمانی‌سپهر خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، طبیعت و میراث فرهنگی و بخش آزاد برگزار خواهد شد و در حاشیه برگزاری این جشنواره جلسات نقد و بررسی و کارگاه‌هایی در خصوص فیلم و عکس

برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره 28 شهریور همزمان با دهه کرامت به کار خود پایان داده و به آثار و نفرات برتر در هر رشته جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول