اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

شخصیت اصلی دانشجویان در دوران دانشجویی شکل می‏گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: شخصیت اصلی دانشجویان در دوران دانشجویی شکل می‏گیرد و باید برنامه‏های ویژه برای این قشر اجرایی شود.

شخصیت اصلی دانشجویان در دوران دانشجویی شکل می‏گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، طرح ضیافت دانشجویی برای مدت سه هفته در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ایرانبخش در بخش ابتدایی سخنان خود در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تقدیر از همه دست‏اندرکاران طرح ضیافت اندیشه به ویژه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: از وظایف مبنایی دانشگاه‏ها، تولید علم، توجه به مبانی اعتقادی، اخلاقی و انسانی و بسط و گسترش آن است.

علیرضا ایرانبخش ادامه داد: دانشجویان باید بدانند که برای انتخاب راه صحیح زندگی، ابتدا مسیر درست تفکر را باید فراگیرند، خوب بشنوند و خوب ببینند و در این صورت است که به نتایج مفید و مطلوب می‏رسند.

وی افزود: بخش مهمی از تکوین شخصیت اصلی دانشجویان در دوران دانشجویی شکل می‏گیرد؛ بنابراین دانشگاه‏ها باید برای تعالی علمی و معنوی دانشجویان برنامه‏ریزی کرده و بر غنای آن بیفزایند و ما در این دانشگاه در پی همین امر مهم هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: مباحثی که در این طرح مطرح می‏شود، بسیار مفید و ارزشمند است، خاصه مباحث مربوط به قرآن کریم، اخلاق و سبک زندگی و اندیشه سیاسی که اگر افراد به آنها توجه کنند، می‏توانند به خیر دنیا و آخرت نائل شوند.

ایرانبخش با توجه به کلاس‏های فوق‌برنامه طرح ضیافت که به موضوعاتی مانند تحلیل شبکه‏های اجتماعی، سینمای آخرالزمان و امثال آن اختصاص دارد، ضمن ضروری و ارزشمند خواندن آن، دانشجویان را به استفاده بهینه از فرصت موجود دعوت کرد.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول