اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای 900 کیلومتر خط‌کشی سرد در محورهای مازندران

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در سال‌جاری 900 کیلومتر خط‌کشی سرد در محورهای اصلی و فرعی استان اجرا شد.

اجرای 900 کیلومتر خط‌کشی سرد در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، اسماعیل فولادی گفت: محور ساری ـ خزرآباد به دلیل ارتباط با دریا، استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد در حاشیه آن جزو یکی از پرترددترین محورهای استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از این رو این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح این محور به طول 26 کیلومتر به اجرا درآورد. 

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی مازندران در ادامه نیز از اجرای خط کشی دیگر محورها خبر داد و افزود: در پنج ماه اول امسال این اداره کل توانسته 900 کیلومتر خط‌کشی سرد در محورهای اصلی و فرعی را با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا کند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول