اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

شرایط جاده‏‌ای در استان سمنان بهتر از گذشته است / حجم سفرها افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش حجم سفرها در محورهای ارتباطی این استان خبر داد و گفت: شرایط جاده‌‏ای در استان سمنان بهتر از گذشته است.

شرایط جاده‏‌ای در استان سمنان بهتر از گذشته است /  حجم سفرها افزایش یافت

سردار محمدرضا میرزایی در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با اشاره به رشد فزاینده مسافرت‏‌ها در دور دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد: حجم سفرها در این روزها بسیار زیاد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: از رانندگان می‏‌خواهیم تا هنگام خستگی و خواب‏‌آلودگی به هیچ‌‏وجه رانندگی نکنند و به استراحت بپردازند.

میرزایی ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی در خودروها تا حدود زیادی از حجم خسارت‏‌های ناشی از سوانح می‏‌کاهد و در عین حال، باید با دوری از عجله و شتاب، سرعت مجاز در رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان رعایت شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از رانندگان خواست تا عجله در رانندگی را کنار بگذارند و زمینه‏‌ساز از دست رفتن جان و مال خود و مسافران نشوند.

میرزایی با بیان اینکه شرایط جاده‌‏ای در این استان از گذشته بهتر شده است، از توجه ویژه مدیرکل جدید راه و ترابری استان سمنان به امر راه‌داری و رسیدگی به جاده‏‌ها قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عوامل حادثه‏‌ساز از جمله راه، انسان و خودرو باید همواره جدی گرفته شوند، گفت: باید ترتیبی اتخاذ کرد که سفرهای تابستانی خاطرات تلخی برای مردم به جای نگذارد.

انتهای پیام/2249/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول