اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی ایران:

صنایع خودروسازی کشور از رشته اتومبیل‌‏رانی حمایت کنند

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی ایران گفت: انتظار داریم که صنایع خودروسازی کشور به صورت جدی به عنوان حامی مالی از رشته اتومبیل‏‌رانی حمایت کنند.

صنایع خودروسازی کشور از رشته اتومبیل‌‏رانی حمایت کنند

فریبا جوانمردی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت‏‌های انجام شده در استان گفت: سمنان یکی از برترین استان‏های کشور در سطوح مختلف ورزش‏‌های موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی بوده است.

وی تصریح کرد: به جهت ساختار جغرافیایی استان و نزدیکی آن به پایتخت، سمنان مکان بسیار مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف است.

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی ایران افزود: برنامه مدونی برای بانوان در فدراسیون تدارک دیده‌‏ایم و با کمک هیئت‏‌های استانی قصد داریم تا حضور بانوان را در این رشته ورزشی بسیار پویاتر کنیم.

جوانمردی اضافه کرد: در همین راستا، فدراسیون اقدام به تهیه چند خودرو برای کلاس‌‏های آموزشی کرده است تا علاقه‌‏مندان به این رشته، آموزش‏‌ها و مهارت‏‌های لازم را فرا گیرند.

وی گفت: انتظار این است که صنایع خودروسازی کشور به صورت جدی به عنوان حامی مالی وارد این عرصه شوند؛ چراکه در همه جای دنیا این صنایع خودروساز هستند که رشته اتومبیل‏‌رانی را زنده نگه داشته‏‌اند.

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی ایران از بانوان علاقه‏‌مند به این رشته خواست با مراجعه به هیئت‏‌های ورزشی شهرستان‏ها در دوره‏‌های آموزشی مختلف شرکت کرده و پویایی و هیجان را وارد مجموعه خانواده خود کنند.

*بانوان در عرصه داوری مسابقات اتومبیل‏‌رانی ورود پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نخستین نشست هم‏‌اندیشی بانوان فعال در رشته اتومبیل‏‌رانی در استان با حضور فریبا جوانمردی، نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی ایران در شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این نشست که به همت هیئت موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی استان سمنان و با حضور دو تن از قهرمانان برجسته ایران به نام‏‌های فیروزه سیدمهدی و مهناز خدایی برگزار شد، نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏‌رانی استان سمنان با تشریح وضعیت فعالیت بانوان ورزشکار این رشته در سطح استان گفت: برای نخستین بار در کشور بانوان را در عرصه داوری مسابقات وارد کرده‌‏ایم.

هادی زحمتی افزود: از حدود سه سال قبل تاکنون همواره بانوان حضوری فعال و چشمگیر در امر داوری این رشته مهیج ورزشی داشته‌‏اند.

وی همچنین به حضور بانوان در مسابقات مختلف اشاره کرد و افزود: انتظار می‏‌رود در تمام شهرستان‏های استان سمنان، حضور بانوان در این رشته چشمگیر باشد، نه اینکه فقط در یک شهرستان شاهد فعالیت آنان باشیم.

انتهای پیام/2249/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول