اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / در حرکتی خداپسندانه

سرباز ایثارگر اعضایش را بخشید

در تداوم مرام شهادت‌طلبی و ایثار فرزندان رشید این مرز و بوم سرباز دیگری از این دیار با اهدای اعضایش ایثاری دوباره کرد.

سرباز ایثارگر اعضایش را بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حرکت ایثارگونه‌ای که عصر سه‌شنبه در اردبیل انجام شد، اعضای بدن سرباز 20 ساله از اردبیل که دچار مرگ مغزی شده بود به هموطنان نیازمند اهدا شد.

 

این سرباز که در هنگام بازگشت از پادگان و به هنگام مرخصی در یک سانحه رانندگی دچار حادثه شده و به کما رفته بود خانواده او بعد از چند روز صبر و تحمل زمانی که شنیدند فرزندشان دچار مرگ مغزی شده با روحیه ایثارگرانه اعضای بدن این سرباز را که مدافع اسلام و انقلاب بوده به هموطنان نیازمند اهدا کردند تا بار دیگر طراوت عمل ایثارگرانه در این استان بپیچد و همه از فرزندان برومند سبلان به نیکی یاد کنند.

 

اعضای حامد پورشهباز سرباز 20 ساله اردبیل در حالی به هموطنان چشم انتظار در پیوند اعضا و یافتن حیات جدید انجام شد که خانواده او در نهایت رضایتمندی خواسته و مطالبه فرزندشان را نیز همین حرکت ایثارگرانه توصیف کرده و یادآور شدند که حامد همیشه زمانی که صحنه ایثارگرانه یک فرد دچار مرگ مغزی را می‌دید، آرزو می‌کرد که خود او نیز اعضایش را اهدا کند.

 

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی؛ اهدای عضو حامد پورشهباز بیست و هفتمین اهدای مرگ مغزی‌ها از این استان اردبیل است که با اهدای اعضایشان به 140 نفر حیات جاودانه دادند.

 

انتهای پیام/62003/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول