اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران:

تلاش‌های آیت‌الله صالحی در ساماندهی رزمندگان فراموش‌نشدنی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی به مناسبت دوازدهمین سالگرد وفات آیت الله صالحی مازندرانی اعلام کردند: تلاش‌های آیت‌الله صالحی مازندرانی در ساماندهی رزمندگان فراموش‌نشدنی است.

تلاش‌های آیت‌الله صالحی در ساماندهی رزمندگان فراموش‌نشدنی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و سید علی اکبرطاهایی، استاندار این استان در پیام مشترکی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت آیت‌الله صالحی مازندرانی اظهار داشتند: دوازدهمین سالگرد رحلت ملکوتى عالم ربانى حضرت آیت الله العظمى صالحی مازندرانی(ره) را به ‌حضور مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار تقلید و ملت مسلمان ایران، حوزه‌هاى علمیه سراسر کشور، مردم شریف مازندران و بیت معظم آن عالم ربانی تسلیت عرض می ‌کنیم و از خداوند سبحان براى آن عالم فقید، رضوان حق تعالى مسئلت می‌کنیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: دیار مازندران مهد عالمان و فقهای دینی است و در تاریخ شیعه همواره شخصیت‌های برجسته‌ای در این سرزمین پرورش یافتند که امروز موجب فخر جهان اسلام هستند.

در ادامه این پیام تأکید شده است: حضرت آیت‌الله العظمی صالحی مازندرانی(ره) به عنوان مرجع انقلابی و روحانی برجسته خطه مازندران همواره در کنار طلبه‌ها به تدریس می‌پرداخت و در دوران انقلاب اسلامی نیز همواره یار و یاور گرانقدر حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بودند و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش‌های بسیاری در ساماندهی رزمندگان انجام دادند.

مسئولان ارشد استان مازندران در ادامه این پیام تأکید کرده‌اند: بازخوانی و بازبینی دقیق زندگی این عالم ربانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع گوناگون نشان از نقش سازنده و پر نشاط ایشان دارد به طوری‌که شخصیت، نوع نگاه، رتبه علمی و عملی، مقام فقه و فقاهت ایشان همواره سبب شکوفایی و بالندگی جامعه مازندرانی و سرزمین علویان بود.

طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و طاهایی استاندار مازندران در ادامه این پیام بیان داشتند: بدون شک امروزه باید زمینه شناخت بیشتر نسل جوان با این عالم پاک و فقیه ربانی که با انجام خدمات بیشمار، تدریس علم و دانش، تبلیغ احکام زندگى ساز اسلام به‌عنوان یکی از شخصیت‌هاى بزرگ علمى و دینى در کشور ماندگار شد، فراهم شود زیرا که سیره علمی و عملی بزرگان دینی بهترین الگو برای جوانان کشورمان است.

در پایان این پیام اظهار امیدواری شده است: بیشتر مردم ولایی مازندران، علما، ائمه محترم جمعه و جماعات، دانشگاهیان، نخبگان، اساتید و فرهیختگان استان در مراسم تکریم و گرامیداشت این مجاهد نستوه که با سخنرانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی،‌ رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مسجد جامع شیرگاه برگزار می‌شود حضوری پرشور و شعور خواهند داشت.

انتهای پیام/86004/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول